AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #1 Del Skrevet 31. mars 2019 Carrie Bradshaw Miranda Hobbs Charlotte York Samantha JonesAnonymkode: 70bd8...f9a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Krampus Skrevet 31. mars 2019 #2 Del Skrevet 31. mars 2019 Charlotte de første sesongene og Carrie de to siste sesongene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #3 Del Skrevet 31. mars 2019 Charlotte York Anonymkode: 2eb45...577 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #4 Del Skrevet 31. mars 2019 Er litt usikker her, fordi jeg ikke vil kategorisere noen av dem som veldig pene. Ja, fullt sminket av proffe folk ser de fleste av oss ganske bra ut. Kanskje den mest klassisk pene (og som kanskje ser penest ut i usminket versjon) er Charlotte York. Anonymkode: e2b63...124 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs Robinson Skrevet 31. mars 2019 #5 Del Skrevet 31. mars 2019 Charlotte, men hun er også den med kjedeligst personlighet. Digger Miranda 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 31. mars 2019 #6 Del Skrevet 31. mars 2019 Charlotte. Men har aldri sett den serien. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 31. mars 2019 #7 Del Skrevet 31. mars 2019 Den mest innlysende billedpene er Charlotte, men jeg synes Carrie sitt utseende er mye mer interessant og hun er derfor penest i mine øyne, dessuten har hun en fantastisk kropp! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aragorn ll Elessar Skrevet 31. mars 2019 #8 Del Skrevet 31. mars 2019 (endret) Jeg rangerer dem slik fra finest til ikke fult så fin. Charlotte York Miranda Hobbs Samantha Jones Carrie Bradshaw Har sett 1 episdoe av denne serien, det var 1 episode for mye. Endret 31. mars 2019 av Aragorn ll Elessar 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kritt Skrevet 31. mars 2019 #9 Del Skrevet 31. mars 2019 Charlotte er penest, Miranda er smartest, Carrie har mest stil og Samantha er mest sexy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TulleJenny Skrevet 31. mars 2019 #10 Del Skrevet 31. mars 2019 Synes alle er pene på hver sin spesielle måte, vanskelig å velge 😊 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #11 Del Skrevet 31. mars 2019 Synes Charlotte er den peneste og Carrie har den fineste kroppen. Anonymkode: b3866...17f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #12 Del Skrevet 31. mars 2019 Synes Charlotte er penest. Miranda har det mest spennende utseende, hadde vært interessant å sett henne med langt hår. Samantha er sexy og morsom. Carrie synes jeg er den kjedeligste, både personlighet og utseende. Anonymkode: 1641a...fc1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #13 Del Skrevet 31. mars 2019 Kim Cattrall så klart. Derfor SJP hatet henne så mye. Hun var riktignok over 40 år da hun ble casta som Samantha, men hun har alltid vært en klassisk skjønnhet. Anonymkode: e32de...dae 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ThotSlayer Skrevet 31. mars 2019 #14 Del Skrevet 31. mars 2019 Charlotte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nerine_ Skrevet 31. mars 2019 #15 Del Skrevet 31. mars 2019 Carrie og Miranda, når de er sminket. De to andre syns jeg er ordinære og "kjedelige". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #16 Del Skrevet 31. mars 2019 1 time siden, SupaWoman skrev: Den mest innlysende billedpene er Charlotte, men jeg synes Carrie sitt utseende er mye mer interessant og hun er derfor penest i mine øyne, dessuten har hun en fantastisk kropp! Kroppen til Carrie er helt sinnssyk. Er drømmekroppen min, med godt trykk på drømme, for det er uoppnåelig for meg, hehe. Jeg syns alle er pene på sin måte og jeg klarer ikke velge, så derfor jeg ble nysgjerrig på andres meninger. I serien liker jeg ikke Carrie i det hele tatt. Miranda er den jeg liker best, etterfulgt av Samantha og deretter Charlotte. Jeg elsker relasjonen Charlotte har til Harry, og hele forholdet deres og veien dit syns jeg er spennende, men det er egentlig det eneste jeg syntes har vært interessant med Charlotte i serien. Miranda er underholdende, morsom, tøff og veldig "relatable". Samantha er også underholdende og artig. Av mennene klarer jeg ikke velge, haha. Er mange bra menn i serien. Anonymkode: 70bd8...f9a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #17 Del Skrevet 31. mars 2019 Synes de helt vanlige pene alle sammen. Anonymkode: 6a3bb...ece 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #18 Del Skrevet 31. mars 2019 Samantha er klassisk pen. Charlotte har et stirrende blikk, og Carrie har et langt hestefjes. Miranda ser veldig ordinær ut. Anonymkode: a42e8...a05 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #19 Del Skrevet 31. mars 2019 Samantha er vakker, Charlotte er søt, Miranda er alminnelig og Carrie.. vel, soleklar sisteplass for å si det på den måten. Anonymkode: af650...06a 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stonegiant Skrevet 1. april 2019 #20 Del Skrevet 1. april 2019 Den eneste som er bittelitt attraktiv er Charlotte. Men ingen av dem er noe særlig for meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå