Gå til innhold

Har sexpartnerene dine noen betydning for deg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eller kan du ha sex uten betydning? 

Anonymkode: 168dd...047

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan fint ha sex uten at det har noen betydning

Gjest fluesmekker
Skrevet

Kan ha sex uten betydning, men har ikke sex med hvem som helst. 

Skrevet

Nei det må bety noe ja. Orker ikke noe ennatts prosjekt. Det må være noe fast, ergo ei jeg liker veldig godt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om jeg hadde hatt ONS så hadde ikke betydd noe særlig. Nå har jeg ikke det, men har har hatt i yngre dager.

Han jeg treffer nå, betyr noe for meg. Vi flørter, har sex, en del hverdagslig kontakt via snap. Jeg kunne ikke hatt sex med en uten betydning, men han er allikevel ikke livet mitt. Til det deler vi for lite.

Anonymkode: a37f1...4e6

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt sex med 50, alle har hatt betydning og har en god historie. Husker alle og hva vi gjorde.

Om jeg har sex med noen jeg ikke er forelska i, så har det betydning i form av mosjon, glede, latter, bekjentskap, etc. 

Anonymkode: 8c960...859

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke sex med jenter jeg ikke har følelser for, så må bry meg om jenta. Aldri fristet med ons. Er kanskje for de som er desperate som ellers ikke får seg partner..

Anonymkode: 528ce...8fd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke sex med jenter jeg ikke har følelser for, så må bry meg om jenta. Aldri fristet med ons. Er kanskje for de som er desperate som ellers ikke får seg partner..

Anonymkode: 528ce...8fd

Er nok mer spenningen og det og ikke vil være i et forhold, men likevel trengs behov å dekkes. Tenker jeg. 

Anonymkode: 2a209...d28

AnonymBruker
Skrevet

Har bare hatt sex med folk jeg allerede var forpliktet til. Ville alltid ha en ONS eller ff, men jeg ble så pysete rett før at jeg avslutta det. Vet ikke helt hva det kommer av egentlig. 

Jeg vil ha sex uten betydning, jeg bare klarer det ikke. Kan ikke nå siden jeg har kjæreste, uansett. 

Anonymkode: 683e8...b3d

Skrevet

Har ikke sex med fremmende. Så har hatt nært forhold til alle tidligere partnere.

Skrevet

Ja til begge deler.

AnonymBruker
Skrevet

Tipper 10% av sexpartnerne mine har betydd noe for meg. De resterende 90% har bare vært "tøm-og-røm"... 

Har ligger med +/- 125 jenter/damer/kvinner. 

De jeg har hatt best sex med har ikke utelukkende vært de jeg har en relasjon til, men det er tommelfingerregelen. 

Anonymkode: 0ec87...412

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tipper 10% av sexpartnerne mine har betydd noe for meg. De resterende 90% har bare vært "tøm-og-røm"... 

Har ligger med +/- 125 jenter/damer/kvinner. 

De jeg har hatt best sex med har ikke utelukkende vært de jeg har en relasjon til, men det er tommelfingerregelen. 

Huff!! 😬

Anonymkode: 64f6c...21e

• Liker 1
Skrevet

Jeg har en kjærlighet for mine partnere. Vi er venner, spiser middag i lag, sover i lag, deler oppturer og nedturer i lag.

Det er dog ingen kjæreste-kjærlighet, men mer som veldig god venn-kjærlighet.

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer an på hvilke menneske type du er. De med psykopatiske og somatiske narsisstiske trekk har oftest sex uten å ha noen som helst følelser for dem de har sex med. 

Anonymkode: d5a12...abb

Skrevet

Både òg her også. Kan være alt fra ingenting, til en slags venn, til forelskelse der. Foretrekker de to siste.

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kommer an på hvilke menneske type du er. De med psykopatiske og somatiske narsisstiske trekk har oftest sex uten å ha noen som helst følelser for dem de har sex med. 

Somatiske narsisstiske faktisk... Den var ny. 🤣

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Somatiske narsisstiske faktisk... Den var ny. 🤣

ja, fremmedord imponerer!  😎

AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

ja, fremmedord imponerer!  😎

Det er fordi det er flere typer narsissister også når det gelder sex. Les deg opp om det !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...