lemoncake Skrevet 31. mars 2019 #1 Skrevet 31. mars 2019 Kom på en serie som gikk på rundt 80 tallet. Husker ikke hva den het. Har googlet. Og nå irriterer det meg at jeg ikke finner ut av hva serien het. Husker ikke så veldig mye av den i grunnen, men den handlet om to menn. Han ene var amerikansk og litt liten av høyde. Mørk blond mener jeg. Han andre var høy, mørkt (mulig svart) rett hår. Fransk. Tror de bodde sammen. Dette var komiserie. Husker dessverre ikke mer. Noen som vet hvilken serie jeg tenker på?
Ullvott Skrevet 31. mars 2019 #3 Skrevet 31. mars 2019 (endret) Dette vekket noen assosiasjoner hos meg også. Jeg googlet litt, og lurer på om det kan være Perfect strangers, eller Balki og Larry, som den het på norsk. Edit: skrev samtidig som Catalina C, og vi tenkte tydeligvis likt! Endret 31. mars 2019 av Ullvott 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #4 Skrevet 31. mars 2019 2 minutter siden, Jolen77 skrev: Kom på en serie som gikk på rundt 80 tallet. Husker ikke hva den het. Har googlet. Og nå irriterer det meg at jeg ikke finner ut av hva serien het. Husker ikke så veldig mye av den i grunnen, men den handlet om to menn. Han ene var amerikansk og litt liten av høyde. Mørk blond mener jeg. Han andre var høy, mørkt (mulig svart) rett hår. Fransk. Tror de bodde sammen. Dette var komiserie. Husker dessverre ikke mer. Noen som vet hvilken serie jeg tenker på? Balki & Larry (eller Perfect Strangers, som den het på engelsk)? Anonymkode: 733f6...dfc 2
lemoncake Skrevet 31. mars 2019 Forfatter #5 Skrevet 31. mars 2019 Jaaaa! Takk! 😄😄😄 Det er den. De hadde visst ganske mørkt hår begge de to ser jeg nå. 😂 At han ene hadde krøller glemte jeg å skrive. Da trenger jeg ikke gruble mere. Takk takk! 😊👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå