Aragorn ll Elessar Skrevet 31. mars 2019 #2 Skrevet 31. mars 2019 Tar en mann og en kvinne Leonardo da Vinci og Hypatia Men det er selvsagt ekstremt mange historiske personer jeg kunne tenkt meg å ta en prat med
Gjest qwer80 Skrevet 31. mars 2019 #3 Skrevet 31. mars 2019 Jesus! For å finne ut om hvem han var og hva han tenkte! Nei jeg er ikke religiøs!
Duff Skrevet 31. mars 2019 #4 Skrevet 31. mars 2019 Jesus. Rett og slett for å få svar på hva som er bokstavlig ment og om det er noe han ville utelatt eller inkludert i bibelen.
ajarRun Skrevet 31. mars 2019 #5 Skrevet 31. mars 2019 Skulle gjerne spist middag sammen med Thatcher, Ayn Rand og Winston.
Gjest hind Skrevet 31. mars 2019 #6 Skrevet 31. mars 2019 1 minutt siden, Duff said: Jesus. Rett og slett for å få svar på hva som er bokstavlig ment og om det er noe han ville utelatt eller inkludert i bibelen. Spør ham også hvilke kristne samfunn som har forstått ham best og lever mest i tråd med hans ønsker. Og om han virkelig hadde noe på gang med Maria Magdalena.
MortenMinstelønn Skrevet 31. mars 2019 #7 Skrevet 31. mars 2019 En ung George Washington. Han som senere ble USA's første president. Jeg skulle ha likt å vite hva han tenkte da han i 1754 skrev; "The right wing, where I stood, was exposed to and received all the enemy's fire ... I heard the bullets whistle, and, believe me, there is something charming in the sound." LETTER TO HIS BROTHER, JOHN A. WASHINGTON | FRIDAY, MAY 31, 1754 Var allerede USA dødsdømt som våpengale lenge før de i det hele tatt ble en nasjon?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå