AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #41 Skrevet 1. april 2019 17 timer siden, AnonymBruker skrev: Ingen bryr seg om du kommer i rødt. Men kjolen er for kort, og alt for lite pyntet for et bryllup. Anonymkode: f7b0e...9cf Joda, noen bryr seg. Jeg har vært i flere bryllup hvor det står i invitasjonen noe ala "tenk over betydningen av fargene rødt, svart og hvitt". Selv styrer jeg unna de fargene i bryllup uansett, men joda. Noen bryr seg. Anonymkode: c58f9...1e5 2
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #42 Skrevet 1. april 2019 Det kommer vel litt an på familien tenker jeg. Jeg kjøpte en eød kjole da jeg var yngre, uvitende om denne «regelen».. fikk da høre det av en som ikke skulle i bryllupet at den kunne jeg i allefall ikke ha på meg. Dro likevel med den - ikke noe problem. Var i bryllup for et par år siden igjen, igjen med et ønske om å ha på meg rød kjole. Alle i brudens familie mente jeg burde ha på meg denne kjolen, men da feiget jeg ut, for jeg var redd for hvor nøye brudgommens familie var på sånn. Viste seg at de også hadde sendt en i rød kjole. Anonymkode: bfb3d...2dd
Gjest Skrevet 1. april 2019 #43 Skrevet 1. april 2019 1 minutt siden, SupaWoman skrev: Hvis det er ikke står kleskode, noe det ofte ikke gjør er det fritt fram. Står det bare pent er kjolen helt innafor. Ah, så ikke at det var nevnt noe sted om kleskode. Vet mange overser den eller er usikre på hva de betyr
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #44 Skrevet 1. april 2019 Det kommer vel litt an på familien tenker jeg. Jeg kjøpte en eød kjole da jeg var yngre, uvitende om denne «regelen».. fikk da høre det av en som ikke skulle i bryllupet at den kunne jeg i allefall ikke ha på meg. Dro likevel med den - ikke noe problem. Var i bryllup for et par år siden igjen, igjen med et ønske om å ha på meg rød kjole. Alle i brudens familie mente jeg burde ha på meg denne kjolen, men da feiget jeg ut, for jeg var redd for hvor nøye brudgommens familie var på sånn. Viste seg at de også hadde sendt en i rød kjole. Anonymkode: bfb3d...2dd
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #45 Skrevet 1. april 2019 Ser ikke noe problem med fargen, men den kjolen var veldig kort og casual Anonymkode: d2961...de1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #46 Skrevet 1. april 2019 Jeg må bare lure... hva slags kjole burde man ha, som ikke er for mye, men ikke for casual? 🤔 Anonymkode: 666db...adb 1
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #47 Skrevet 1. april 2019 https://www.ootdno.com/product-page/florence-print-skirt Denne? Anonymkode: 666db...adb
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #48 Skrevet 1. april 2019 Hvor handler dere selskapskjoler? Anonymkode: 666db...adb
Djungelvrål Skrevet 1. april 2019 #49 Skrevet 1. april 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Hvor handler dere selskapskjoler? Anonymkode: 666db...adb Zalando
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #50 Skrevet 2. april 2019 19 timer siden, SupaWoman skrev: Zalando Tenker mer spesifikt.. Merke? Designer? Anonymkode: 666db...adb
Djungelvrål Skrevet 2. april 2019 #51 Skrevet 2. april 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tenker mer spesifikt.. Merke? Designer? Anonymkode: 666db...adb Av de merkene som har fineste selskapskjoler liker jeg Closet, Dorothy Perfins, Esprit, Chi Chi, DKNY, Tiger of Sweeden, King Louie, Lauren Ralph Lauren, Louche, Mango, Mint and Berry, NAF NAF, River Island, Wallis
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #52 Skrevet 2. april 2019 Hva med sort ettersittende kjole, er det like forbudt? Anonymkode: 34883...fd5
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #53 Skrevet 3. april 2019 På 1.4.2019 den 13.27, AnonymBruker skrev: Joda, noen bryr seg. Jeg har vært i flere bryllup hvor det står i invitasjonen noe ala "tenk over betydningen av fargene rødt, svart og hvitt". Selv styrer jeg unna de fargene i bryllup uansett, men joda. Noen bryr seg. Anonymkode: c58f9...1e5 Dette er så hinsides dumt at det tror jeg ikke noe på... 🙄 At det finnes noen raringer som bryr seg stemmer sikkert, men ikke at det florerer med invitasjoner hvor det gjøres et poeng ut av det... Anonymkode: 060ff...9fe
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #54 Skrevet 3. april 2019 Rødt har jeg inntrykk av ikke er noe problem lenger. men bryllup skal være litt «galla» og classy-stil, så gå for lang kjole. Denne er for kort, og syns ikke den passer av flere grunner; den avslører for mye, (du skal ik ta oppmerksomhet fra bruden), og den er - som andre nevner her - for hverdagslig (lite pyntet..) Anonymkode: 14594...d58
Djungelvrål Skrevet 3. april 2019 #55 Skrevet 3. april 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rødt har jeg inntrykk av ikke er noe problem lenger. men bryllup skal være litt «galla» og classy-stil, så gå for lang kjole. Denne er for kort, og syns ikke den passer av flere grunner; den avslører for mye, (du skal ik ta oppmerksomhet fra bruden), og den er - som andre nevner her - for hverdagslig (lite pyntet..) Anonymkode: 14594...d58 Det har vært påpekt her flere ganger og også av TS selv at hun er mye lavere enn modellen. Kjolen blir dermed knelang, noe som er heeelt innafor!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå