Effie Skrevet 27. august 2002 #1 Del Skrevet 27. august 2002 Det eneste jeg har handlet på Internett er noen DVD'er. De fant jeg på http://www.playserver2.com/. Kjempebra side. Billig, rask leveringstid + gratis porto! :D Handler du på Internett? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 27. august 2002 #2 Del Skrevet 27. august 2002 Her har jeg bl.a. handlet: > www.ellos.no > www.hm.com > www.eil.com > www.ebay.com > www.bokkilden.no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sandix Skrevet 27. august 2002 #3 Del Skrevet 27. august 2002 Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@lfa Skrevet 27. august 2002 #4 Del Skrevet 27. august 2002 Jepp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Langstrømpe Skrevet 27. august 2002 #5 Del Skrevet 27. august 2002 Bøker og kinobilletter. -Masse penger å spare!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 27. august 2002 #6 Del Skrevet 27. august 2002 Ja! Mest på www.ebay.com og www.ritchieswimwear.com Handlet faktisk på ritchie i går. Super kvalitet på de bikiniene. -xeyes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maeve Skrevet 27. august 2002 #7 Del Skrevet 27. august 2002 Ja, jeg handler på nettet. Lettvint og raskt, samt at jeg sparer penger på det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazee Skrevet 27. august 2002 #8 Del Skrevet 27. august 2002 Har blitt litt (litt masse?) på Amazon. (Har vore raskare og billigare å få frå England enn norske forretningar. Dei eg har prøvd, vel og merke.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 27. august 2002 #9 Del Skrevet 27. august 2002 Jepp! Mer og mer faktisk! Bøker, klær, smykker og ikke minst litografier på www.fineart.no. Det siste har faktisk "tatt litt av" :oops: og jeg må ha Elling Reitan hengende på do hvis jeg skal få plass til alle. Men, men de er jo fine da... Har også funnet en dødskul møbelbutikk på nettet som jeg ikke husker navnet på i farten, men de selger designmøbler til langt under norske priser. (Og det er ikke toll på møbler!!!). Møbler blir altså det neste som skal kjøpes inn pr. nettbutikk! Leo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ada=) Skrevet 29. august 2002 #10 Del Skrevet 29. august 2002 JA!! Hotell & flyreieser -boksider er ogsaa kjekke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå