Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har innfunnet meg med at jeg mest sannsynlig ikke er gravid denne måneden heller, men lurer på om noen har opplevd som meg allikevel og vært gravid?

Mensen er nå to dager forsinket. Jeg pleier hver eneste gang å spotte litt brunt i ett par dager før mensen setter i gang. Det har jeg ikke gjort nå. Men i går og i dag var det litt friskt blod på papiret en gang når jeg var på toalettet. Pleier aldri å begynne med friskt blod. 

Kan dette være en festeblødning så sent i syklusen? Evt. andre grunner til at det skjer? Tok en test fredag som var negativ. Får ta en i morgen igjen hvis ikke jeg har begynt å blø ordentlig da. 

Anonymkode: b425b...34d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg opplevde motsatt - da jeg ble gravid hadde jeg brunlig spotting i to-tre dager rundt IKM. (Vanligvis begynner mensen med rikelige mengder rødt blod for meg.) Da det aldri kom i gang på ordentlig, tok jeg en test to dager etter IKM, som var tydelig positiv. Tror ikke det var festeblødning jeg hadde (da ville det tatt lengre tid før en test slo ut), men heller at jeg er en av dem som blør litt rundt tidspunktet for mens, slett ikke uvanlig.

... det kan nok gå begge veier for deg, men om det viser seg å ikke være mensen som bare begynner litt annerledes enn vanlig, prøv med en test til om noen dager. Lykke til!

Anonymkode: ce0fa...a40

AnonymBruker
Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg opplevde motsatt - da jeg ble gravid hadde jeg brunlig spotting i to-tre dager rundt IKM. (Vanligvis begynner mensen med rikelige mengder rødt blod for meg.) Da det aldri kom i gang på ordentlig, tok jeg en test to dager etter IKM, som var tydelig positiv. Tror ikke det var festeblødning jeg hadde (da ville det tatt lengre tid før en test slo ut), men heller at jeg er en av dem som blør litt rundt tidspunktet for mens, slett ikke uvanlig.

... det kan nok gå begge veier for deg, men om det viser seg å ikke være mensen som bare begynner litt annerledes enn vanlig, prøv med en test til om noen dager. Lykke til!

Anonymkode: ce0fa...a40

Takk :) 

Anonymkode: b425b...34d

AnonymBruker
Skrevet

Veldig uvanlig å få festeblødning så sent. Kanskje mensen bare er litt sen denne mnd. Jeg pleier også alltid å spotte brunt dagen før. Men denne gang fikk jeg blod med en gang. Så det er helt normalt :)

Anonymkode: f52d7...3bf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...