Gå til innhold

Hvor mye vil du betale for utetrening?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Trenger litt input, jeg vil starte nået utetrening opp når vejret engang tillater det, jeg er PT, og vil ha veldig stort fokus på teknik og en bra økt. Det vil ikkje være en lukket gruppe,men tenker man kan betale pr gang eller 10-turs kort. Hver økt vil være ca 1,5 time, da jeg synes 1 time er for lite, om der skal ordentlig gjennomgang av øvelser, teknik og opvarmning.

12-15 deltakere, max, og er i tvivl om 15 blir for mye, stadig ved å brainstorme

Men er veldig i tvivl med pris, vet jo hvor mye jeg gjerne skulle ha, for å få det til å fungere, men vet også at det i starten er viktigste å få folk gjort oppmerksom på det. Tenker enten å gjøre en måned gratis, eller halv pris. 

Hva tenker dere er en grei pris ? :)

På forhånd takk 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

75,- pr. Time

Anonymkode: 9418f...2cb

• Liker 1
Skrevet

Tak, da har jeg hvertfall ikke vært helt feil på den 👌

AnonymBruker
Skrevet

For stor gruppe blir bare tull.

Ville hatt maks 8, 100kr pr pers.

Ikke lås deg til 10ér kort. Da blir du forpliktet til at folk skal få brukt det opp, godta bare betaling pr gang.

Anonymkode: eefc3...1c3

• Liker 1
Skrevet

Om du skal ha stort fokus på teknikk, så må det vel være nybegynnere du søker eventuelt at du har med noen meget vanskelige øvelser? Selv tenker jeg jo typisk sirkeltrening ved slike timer, men mulig du har andre tanker? Skal dette gjøres gjennom et treningssenter, eller er det privat opplegg?

I forhold til pris, så er nok ikke jeg en del av den kundemassen, så det blir irrelevant. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

50kr per gang, og da bør økta inneholde utstyr som jeg ellers hadde kjøpt selv men nå slipper - som strikk, enkle manualer ol :) 

Anonymkode: c1ae7...2ea

• Liker 1
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For stor gruppe blir bare tull.

Ville hatt maks 8, 100kr pr pers.

Ikke lås deg til 10ér kort. Da blir du forpliktet til at folk skal få brukt det opp, godta bare betaling pr gang.

Anonymkode: eefc3...1c3

Faktisk presis de to samme tanker jeg har hatt, men, er ny i byen, så vil heller ikkje gjøre det for dyrt, og da det er utetrening, er det jo begrenset med utstyr, hadde det vært med styrkeutstyr osv ville jeg kanskje ha tenkt 100 var en grei pris, men kan være jeg tar feil 🤔 i prinsippet ville jeg jo saktens kunne lage en kvalitetsøkt med mindre utstyr.

Ja, betaling pr gang ville kanskje være best, også mindre p holde kontroll på da :)

Skrevet
42 minutter siden, megda skrev:

Om du skal ha stort fokus på teknikk, så må det vel være nybegynnere du søker eventuelt at du har med noen meget vanskelige øvelser? Selv tenker jeg jo typisk sirkeltrening ved slike timer, men mulig du har andre tanker? Skal dette gjøres gjennom et treningssenter, eller er det privat opplegg?

I forhold til pris, så er nok ikke jeg en del av den kundemassen, så det blir irrelevant. 

Nei ikke bare nybegynnere,  men også folk som gjerne vil trene i grupper og være ute, tror ikke der findes noen mennesker som ikke har behov for tekniksjek engang imellom, eller input til deres trening 🤔 da er man jo bare på et høyre niveau og kan dermed rette de små ting og ha fokus på de mindre ting, men som eksempelvis gjør et løft bedre (dette er dog nok mer når man har styrketrening i et senter) 

Selv ville jeg da synes det ville være morsomt med utetrening og annen type trening enn jeg selv driver med (styrkeløft) engang imellem :)

Det blir nok en blanding av sirkeltrening, forskjellige workouts satt opp, og evt med mer fokus på styrke (om jeg kan få det implementeret når det er ute, dog ikke ren styrke range, men mer henda hypertrofi)

Det blir privat, er tilknyttet et senter, men det blir ikkje i regi av dette, overvejer dog å sette utetrening opp i forbindelse med senteret også,da vi her vil ha utstyr til rådighet.

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

50kr per gang, og da bør økta inneholde utstyr som jeg ellers hadde kjøpt selv men nå slipper - som strikk, enkle manualer ol :) 

Anonymkode: c1ae7...2ea

Takk for import:) 

50 kr, da må man bare en stor gruppe for at det kan betale seg, og selv uutdannede instruktører og alminnelige gruppeinstruktører tar jo den pris, men for å få gang i tingene, kunne det være en idé:)

Vil hen ad vejen kjøpe utstyr, manualer blir det nok ikkje, men litt av vært man kan bruke til en bra økt :)

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, San87 skrev:

Faktisk presis de to samme tanker jeg har hatt, men, er ny i byen, så vil heller ikkje gjøre det for dyrt, og da det er utetrening, er det jo begrenset med utstyr, hadde det vært med styrkeutstyr osv ville jeg kanskje ha tenkt 100 var en grei pris, men kan være jeg tar feil 🤔 i prinsippet ville jeg jo saktens kunne lage en kvalitetsøkt med mindre utstyr.

Ja, betaling pr gang ville kanskje være best, også mindre p holde kontroll på da :)

Kan du ikke bruke kroppsvekt trening, slik hun blogger dama gjør? 

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke bruke kroppsvekt trening, slik hun blogger dama gjør? 

Blir nok mye det, også hva jeg kan bruke i naturen, og hva som kan være i bilen, er effektivt og ikkje tungt 😂

Hvilken blogger tenker du på ?

Skrevet
7 minutter siden, San87 skrev:

Hvilken blogger tenker du på ?

Sikkert funkygine :)

Skrevet
4 minutter siden, Diamant20 skrev:

Sikkert funkygine :)

Takk :) vil sjekke hendes profil ut

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror mange nybegynnere og personer som egentlig ikke har lyst til å trene ville likt utetrening som er sosial. F.eks øvelser to og to, lag som konkurrerer mot hverandre osv (med enkle "leker"). Noe som gjør at man ikke føler det er en stor bøyg å komme seg på neste trening. Da er det også viktig at det ikke er for store grupper. 

Så kan du ha grupper for viderekomne som har trent endel fra før, men vil ha mer variasjon i økten.

Kjempefint å legge treningen ut i naturen. Det er mye god helse i å være ute!

Anonymkode: 366f7...8da

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror mange nybegynnere og personer som egentlig ikke har lyst til å trene ville likt utetrening som er sosial. F.eks øvelser to og to, lag som konkurrerer mot hverandre osv (med enkle "leker"). Noe som gjør at man ikke føler det er en stor bøyg å komme seg på neste trening. Da er det også viktig at det ikke er for store grupper. 

Så kan du ha grupper for viderekomne som har trent endel fra før, men vil ha mer variasjon i økten.

Kjempefint å legge treningen ut i naturen. Det er mye god helse i å være ute!

Anonymkode: 366f7...8da

Nei! Det der hadde hvertfall fått meg til å IKKE komme på neste trening.

Anonymkode: 37ad6...103

• Liker 4
Skrevet

Ingenting. Ute koster ingenting. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke betalt noe siden det finnes tilsvarende trening som er gratis.

Anonymkode: c48e9...1fc

• Liker 1
Skrevet

Har du en plan for regnværsdager? 

Skrevet (endret)

Takk for svar :)

Altså ja, folk kan jo bare trene gratis ute så mye som de vil, men da blir det jo uten PT, og dermed planlegging, den motivasjon der kan ligge i det, og ingen undervisning i utførsel av økt. Kommer folk ut og trener, skal de være SÅ velkommen 😁👏jeg vil jo bare at så mange som muligt ser at trening kan være morsomt, og ikkje en plikt altid. Folk trenger jo heller ikke trene med PT når de først er meldt inn i et fitnesssenter, men de gjør det, for er de hos en flink PT ser de hva denne person kan give. Der findes desverre skikkelig mange dårlige, men de gode som findes, kan gjøre så mye :) jeg betalte også gjerne for en trener, om den trener jeg ønsket bodde nær.

Nei har ikke tenkt over regnvær endda, da jeg ikke kjenner området så godt, er nytilflytter, og synes egentlig det regner veldig sjeldent her 🤷‍♀️ bor i innlandet, men må se om jeg kan finde en låve eller sal i tilfelle av regn 

Endret av San87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...