Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg jobber på en arbeidsplass hvor jeg er den eneste kvinnen. Flertallet av mennene jeg jobber med er single, heterofile menn. Tror jeg har sett for meg hvordan en seksuell situasjon ville utspilt seg med de fleste av disse, men åpenbart mest han jeg har best kjemi med. Har menn (og forsåvidt andre kvinner) det på samme måte?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Håler virkelig ikke det. Selv har jeg ull interesse å innlede noe seksuelt forhold med noen av mone kollegaer. 

Det hadde bare føltes veldig rart.

Men sikkert mange andre som kan tenke slik, det vet jeg ikke. Snakker kun for min egendel her.

Anonymkode: af50a...6a5

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja hilsen mann. 

Anonymkode: 9d137...3a4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja, noen drømmer nok om å knulle deg. Runker pikken sin mens de drømmer om deg.

Dette er helt vanlig, kvinner gjør det samme. Fantaserer.

Det er helt menneskelig. Slipp fantasien løs! Det er så deilig!! Kan knulle hvem du vil i fantasien!

🙂 

Anonymkode: 853ff...9c2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kvinne her. Jeg ser for meg seksuelle situasjoner med de aller fleste jeg møter jeg. Tror det er veldig vanlig.

Anonymkode: 5b6c0...561

• Liker 4
Skrevet

Ja, de jeg får god kjemi med.

Dame

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt, jeg har fantasert om flere av mine mannlige kolleger, og vet mange har gjort det om meg og :)

Anonymkode: 680ee...ae4

• Liker 1
Skrevet

Nei, må nok ha føleser for å bli kåt på noen. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Charlene87 skrev:

Whut?

Anonymkode: df604...a27

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Whut?

Anonymkode: df604...a27

blir ikke kåt for hvem som helst, uansett hvor kjekk og hyggelig han er

• Nyttig 1
Skrevet

Hahahaha, kommer vel an på hvem man jobber med, jeg har sikkert og visst ikke noen slike tanker om mine kollegaer :fnise: Men hadde det vært en jeg var tiltrukket av tipper jeg det ja. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har fått likes på tinder og hemmelige kjærlighetserklæringer fra folk jeg jobber med. Heldigvis en stor plass.

Anonymkode: b4f62...74e

AnonymBruker
Skrevet

Nei, fantaserer ikke om mennesker jeg har i min nære krets. Det føles ikke riktig selv om de aldri ville funnet ut av det. Er også redd for at jeg skulle forelske meg i de  😓

Anonymkode: 13335...352

• Liker 2
Skrevet

Det har vel hendt at jeg har tenkt sånne tanker, men det skjer sjelden. Jeg tenner ikke på særlig mange menn.

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, Charlene87 skrev:

Handler jo ikke om å være kåt på noen. Men om fantasier. To helt forskjellige ting

Anonymkode: 5b6c0...561

AnonymBruker
Skrevet

Ja, menn har det på samme måte. Kanskje ikke absolutt alle, men ikke langt unna. 

Anonymkode: db458...711

Skrevet

De fleste har vel fantasert om minst én kollega en gang. Ikke noe nytt der. 

AnonymBruker
Skrevet

Følelser... Å være kåt er jo en følelse, men bortsett fra det... Nei, en mann trenger ikke være småforelsket for å være kåt på noen. Men den en blir gra på, trenger ikke være spesielt pen. Alderen må likevel være rett (for meg, ikke lik min). Rare greier...

Anonymkode: f977d...f78

Skrevet

Nei, kun de få jeg har vært litt tiltrukket av opp gjennom tiden. 

Gjest Vanlig fyr
Skrevet

Jobber på en kvinnedominert arbeidsplass, er omringet av mange attraktive kvinnfolk men tenker aldri seksuelt på noen av de.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...