Gå til innhold

Mistet rødt hjerte på snap

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg og han jeg dater har hatt rødt hjerte på snap i minst 3 måneder. Nå er det forsvunnet og erstattet med smilefjes. Jeg vet at han drakk i går og jeg ser snapscoren hans har økt mye. Kan hjertet forsvinne av å skrive mer med noen andre i løpet av bare én kveld?

Anonymkode: 4bc00...6b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
32 minutter siden, AnonymBruker skrev:

enkelt og greit, ja. 

Anonymkode: fa72b...f49

Det må ikke kun være med bildesnaps for at hjertet skal forsvinne, men det kan også skje av mye skriving med noen andre?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Det må ikke kun være med bildesnaps for at hjertet skal forsvinne, men det kan også skje av mye skriving med noen andre?

Jeg fikk gullhjerte med en venninne etter å kun ha chattet en hel kveld.

Anonymkode: c1a6b...5ab

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
56 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg og han jeg dater har hatt rødt hjerte på snap i minst 3 måneder. Nå er det forsvunnet og erstattet med smilefjes. Jeg vet at han drakk i går og jeg ser snapscoren hans har økt mye. Kan hjertet forsvinne av å skrive mer med noen andre i løpet av bare én kveld?

Det overrasker meg stadig hvor mye kvinner (jenter?) kan fokusere på disse små, patetiske tingene. Herregud. Slapp av.

Anonymkode: 40e89...256

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, gule og røde hjerter teller både bilder som sendes og mottas og chat. Hvis man har gult eller rødt hjerte er det den man har det med som man har mest kontakt med. Det må være gjensidig, begge må sende mest til den andre. 

Og det oppdateres fortløpende. Jeg hadde først gult hjerte i to uker og så ble det rødt med han jeg datet for et år siden. Han var på min førsteplass på bestevenn-lista, så det må ha vært han jeg datet som har sendt meldinger og chattet mer med en annen enn meg. Skuffende! MEN, samtidig helt dustete å henge seg opp i. Det er tross alt ikke det man gjør på snap som avgjør relasjonen, men antagelig har han kontakt med flere. I en datingfase er det helt normalt.

Anonymkode: f6a67...b24

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det overrasker meg stadig hvor mye kvinner (jenter?) kan fokusere på disse små, patetiske tingene. Herregud. Slapp av.

Men disse ‘små patetiske’ tingene er de som faktisk kan indikere på at ting ikke er som de skal nå idag. Det er 2019. Times have changed.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 minutt siden, mae1234 said:

Men disse ‘små patetiske’ tingene er de som faktisk kan indikere på at ting ikke er som de skal nå idag. Det er 2019. Times have changed.

Jeg hadde hvertfall aldri i verden orket en person som brydde seg om sånne ting. Og jeg er 21 og har vært i fast forhold i 4 år. Det er virkelig trist å sitte og følge med på slik piss.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det som er trist er alle muligheter for "overvåkning" vi har gjennom sosiale medier. Helt unødvendig egentlig, men de fleste har litt usikkerhet i datingfasen, og griper de mulighetene som er der. 

Hvorfor i alle dager skal det være disse hjertene og flammene på snap og hvorfor i alle dager skal man trenge å se sist noen var logget inn på messenger?? Unødvendige tjenester som bare legger til rette for stress og overvåkning....

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde hvertfall aldri i verden orket en person som brydde seg om sånne ting. Og jeg er 21 og har vært i fast forhold i 4 år. Det er virkelig trist å sitte og følge med på slik piss.

Så flott for deg at du har vært i et fast og trygt forhold i fire år😊 jeg tenker låten hadde fått en annen pipe om du plutselig en dag selv skulle befinne deg i en situasjon hvor usikkerheten spiste deg opp. 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er trist er alle muligheter for "overvåkning" vi har gjennom sosiale medier. Helt unødvendig egentlig, men de fleste har litt usikkerhet i datingfasen, og griper de mulighetene som er der. 

Hvorfor i alle dager skal det være disse hjertene og flammene på snap og hvorfor i alle dager skal man trenge å se sist noen var logget inn på messenger?? Unødvendige tjenester som bare legger til rette for stress og overvåkning....

Enig med dette. Nesten så det er lagt opp til at det skal skapes mer konflikt mellom mennesker.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, mae1234 skrev:

Så flott for deg at du har vært i et fast og trygt forhold i fire år😊 jeg tenker låten hadde fått en annen pipe om du plutselig en dag selv skulle befinne deg i en situasjon hvor usikkerheten spiste deg opp. 

Usikkerheten kan bare spise opp ett menneske om man selv tillater det. Og jeg håper for guds skyld at svært få lar seg spise opp pga noe så ubetydelig som ikoner på snapchat. 

Endret av Nerine_
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, mae1234 said:

Men om man blir så usikker av score og hjerter på snap, så burde man heller jobbe litt med sin egen usikkerhet. 
Jeg er singel og har datet en del de siste årene, og er veldig aktiv bruker av snap, og har aldri falt meg inn å henge meg opp i hvem som har hjerter med hvem, eller sjekke snapscore til andre... 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
5 minutter siden, mae1234 said:

Så. Slutt. Å. Overvåke. Alt. Og. Alle. Det er så enkelt. Fokuser på deg selv og verden din blir bedre. Uten tvil. 

Slett snapchat da vel. Appen suger jo uansett.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Patetisk? Å nå for tiden finne ut på div apper at kjæresten din kanskje bedrar deg? Hvorfor? Det er jo veldig greit. 

Anonymkode: 34821...968

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Patetisk? Å nå for tiden finne ut på div apper at kjæresten din kanskje bedrar deg? Hvorfor? Det er jo veldig greit. 

Anonymkode: 34821...968

Og veldig relevant, for utroskap har meg bekjent kommet frem nettopp via snapchat.

Anonymkode: c1a6b...5ab

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
17 minutter siden, mae1234 skrev:

Enig med dette. Nesten så det er lagt opp til at det skal skapes mer konflikt mellom mennesker.

Ja, helt unødvendig! Synes det er dumt. Da han jeg datet og jeg mistet det røde hjertet, ble jeg veldig usikker og begynte å sjekke snapscoren hans. Og den økte selvfølgelig. Hadde jeg ikke sett snapscoren eller vi hadde hatt rødt hjerte, hadde jeg ikke bekymret meg.

Dumt med sånne ordninger som bare skaper usikkerhet og splid.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, mae1234 skrev:

Men det trenger ikke du. Det er bare destruktivt for deg å henge deg opp i slike bagateller da det bare legges opp til usunn overanalysering.

Kommunikasjon er et bedre redskap. Det har det vært gjennom alle tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Slik jeg har forstått det (og min erfaring) så er svaret på det nei. Det røde hjertet plasseres på de man har hatt mest kontakt med (vært bestevenn med) de siste 2 ukene. Ble det om til en smiley så har han snakket med noen andre mer enn han har snakket med deg de siste 2 ukene. Høres lite trolig ut at han på en kveld skulle snappet mer med en annen bestemt person enn hva han har gjort med deg på 14 dager.

Endret av Jr.Garcon
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

noen han har snappet med en stund også kanskje snappet ekstra mye i går.

Anonymkode: 120aa...d81

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...