Anonym3210 Skrevet 31. mars 2019 #1 Skrevet 31. mars 2019 Har vært hos legen og har tydeligvis sensitiv/irritabel tarm. Har fått beskjed om å bruke vi-Siblin i en måned, men glemte å spørre om når jeg skal ta det? Noen innspill? Noe avføringsmiddel er jo helt sånn at man må nesten være i nærheten av et toalett når man tar det. Hvordan er Vi-Siblin på dette? Noen tid på døgnet jeg bør ta det? Hva kan jeg vente meg?
Mokkilokki Skrevet 31. mars 2019 #2 Skrevet 31. mars 2019 https://www.apotek1.no/produkter/vi-siblin-610-mg-g-granulat-250g-543710p står her
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #3 Skrevet 31. mars 2019 Du skal bruke det hver dag, sjekk dosering på pakken. Det gjør at om du har diaré som problem så vil avføringen bli fastere, om du har forstoppelse vil det hjelpe deg å komme mer regelmessig på do. Det har ikke noe akutt effekt, slik som andre laxerende midler. Noen kan oppleve litt mer romling, mageknip og luft når man bruker det. Fungerte fint for meg. Anonymkode: 5c31d...b9d
jaeols Skrevet 29. september 2022 #4 Skrevet 29. september 2022 Fungerer veldig bra for meg. Nå fungerer magen og tarmen mye bedre. Meget fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå