Colourmaker Skrevet 31. mars 2019 #1 Skrevet 31. mars 2019 (endret) Hei, jeg lurer på hvordan jeg som mann skal forholde meg til at jeg liker å se på damer i treningstights. (Jeg liker også andre ting ved damers klesvalg, men denne tråden gjelder tights.). Jeg blir tent av å se kvinnekroppen i tights. Jeg blir mer tent av å se kvinnelegger og kvinneben i tights...enn nakne ben. Jeg greier forsåvidt å se i skjul. Jeg sender ikke prøvende blikk i retning de som trener i tights heller. Men når de snur seg og ikke ser mitt blikk så ser jeg jo mye i retning de tightskledde. Er det upopulært for en dame å innrømme til andre at hun vet at tights kan være sexy, at det er en fin bonus å få vist sine sexy former i tillegg til at det er et veldig behagelig treningsplagg? Vil andre damer gå imot henne? Jeg mener ikke at kvinner skal slutte å bruke tights fordi menn har problemer med å kontrollere seg. Som dame, er det positivt/negativt at vi ser i skjul? Eller stiller du deg nøytralt til det? Endret 31. mars 2019 av Colourmaker
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #3 Skrevet 31. mars 2019 Spiller ingen rolle for meg om du ser eller ikke, spesielt ikke når det gjøres i skjul. Alle tenner vel på et eller annet. Anonymkode: 3caab...d9f 15
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #4 Skrevet 31. mars 2019 Jeg har ikke på meg tights for å være sexy, men for å kunne jogge uten at jeg har masse stoff slengende rundt omkring. Anonymkode: 23449...05c 6
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #5 Skrevet 31. mars 2019 Når jeg har på meg tights, så er jeg i en treningssituasjon. Om du virkelig synes en dame med illrødt ansikt, svette som renner er sexy... jeg kan si at jeg virkelig ikke føler sexy i det hele tatt! Men tights er at behagelig plagg som det er veldig lett å bevege seg i og da enkelt å trene i. Men så lenge jeg spiller å bli ukonfortabel med en mann som virkelig stirrer, og kanskje begynner å «klø» på seg selv, eller om ting skulle gå enda lengre og involvere uoppfordra penisbilder. Ja da bryr jeg meg ikke. Bedre å være aktiv og trene enn å bry meg om hva andre tenker. Anonymkode: 6b8fe...845 11
Gjest fluesmekker Skrevet 31. mars 2019 #6 Skrevet 31. mars 2019 Det finnes ikke akkurat så mange alternativer til treningstøy, og det som finnes er vanskelig å få tak i. Det er for varmt å trene i jobbebukse og shorts er vel enda mere "pirrende". Derfor må vi bruke tights. Det er ikke for å være sexy.
Gjest hind Skrevet 31. mars 2019 #7 Skrevet 31. mars 2019 Jeg synes tights er stygt og det er meg en gåte at noen kan finne det pent, men jeg bryr meg virkelig ingenting om at enkelte menn finner det opphissende så lenge de ikke glor på en ekkel måte.
Gjest Krampus Skrevet 31. mars 2019 #8 Skrevet 31. mars 2019 Bruker ikke tights for å være sexy. Driter I om du stirrer så lenge jeg og andre ikke ser deg gjøre det.
SlemUlv Skrevet 31. mars 2019 #9 Skrevet 31. mars 2019 Så lenge man ikke kommer bort for å ta på, klå, eller prøve å sjekke opp. I don't care. 7
Ripshagen Skrevet 31. mars 2019 #10 Skrevet 31. mars 2019 2 minutter siden, fluesmekker skrev: Det finnes ikke akkurat så mange alternativer til treningstøy, og det som finnes er vanskelig å få tak i. Det er for varmt å trene i jobbebukse og shorts er vel enda mere "pirrende". Derfor må vi bruke tights. Det er ikke for å være sexy. Jeg foretrekker faktisk go gammaldags håndballshorts om jeg skal løpe langt! Menn i stramme sykkelbukser...🤢🤢 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #11 Skrevet 31. mars 2019 Jeg bruker treningstights når jeg trener fordi det er komfortabelt, men jeg har stortsett en løs joggebukse over når jeg går til/fra treningssenteret. Og så har jeg alltid en lang t-shirt, eller singlet og genser rundt livet for å skjule ræva. Det er så mange som blir gjennomsiktige når man bøyer seg, og jeg vil ikke at tilfeldige folk skal se ræva mi. Har alltid hotpants under tights, men allikevel. Anonymkode: 28b79...e01 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #12 Skrevet 31. mars 2019 Jeg synes tights på menn er veldig bra. Man kan se konturene av hvor velutrustet han er. Er det lite som syns så er det greit for da er det uaktuelt å flørte med blikkontakt etc ! Ja til tights på menn på treningssenteret! Anonymkode: 76bfb...0c7 5
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #13 Skrevet 31. mars 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes tights på menn er veldig bra. Man kan se konturene av hvor velutrustet han er. Er det lite som syns så er det greit for da er det uaktuelt å flørte med blikkontakt etc ! Ja til tights på menn på treningssenteret! Anonymkode: 76bfb...0c7 Hørt om grow’er vs. shower? Anonymkode: 28b79...e01 12
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #14 Skrevet 31. mars 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hørt om grow’er vs. shower? Anonymkode: 28b79...e01 Jeg putter ei middagspølse nedi 😯 Anonymkode: 3e337...d71 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #15 Skrevet 31. mars 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg putter ei middagspølse nedi 😯 Anonymkode: 3e337...d71 Ok men det blir jo ikke det samme. Blir som jeg putter to meloner foran i min trange t skjorte... Anonymkode: 76bfb...0c7 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #16 Skrevet 31. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ok men det blir jo ikke det samme. Blir som jeg putter to meloner foran i min trange t skjorte... Anonymkode: 76bfb...0c7 Mmmmmm. Meloner er godt det! 😆 Anonymkode: 3e337...d71
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #17 Skrevet 31. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Mmmmmm. Meloner er godt det! 😆 Anonymkode: 3e337...d71 Ha ha 😁 Anonymkode: 76bfb...0c7
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #18 Skrevet 31. mars 2019 Jeg både forstår og aksepterer at det kan være tennende, men det samme kan gjelde omtrent hvert eneste plagg en kvinne kler seg i, og er følgelig noe jeg ikke kalltid an ta hensyn til når jeg velger hva jeg skal ha på meg. Jeg skjønner ikke helt hva du lurer på. Anonymkode: 8ce7e...fd8 6
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #19 Skrevet 31. mars 2019 40 minutter siden, hind skrev: Jeg synes tights er stygt og det er meg en gåte at noen kan finne det pent, men jeg bryr meg virkelig ingenting om at enkelte menn finner det opphissende så lenge de ikke glor på en ekkel måte. Jeg er så enig med deg! På jobben min flyr flere av kollegaene mine rundt i treningstights som hverdagsantrekk, dette er damer i alderen 23-40. Slike tights kommer aldri inn i mitt klesskap i alle fall, ikke engang som treningsantrekk.. Anonymkode: 76a78...585 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #20 Skrevet 31. mars 2019 Tror du kan ta det helt med ro og bare glo. Vil overraske meg overvekten av kvinner som trener mener tights er det beste treningsplagget til all aktivitet. Ergo: de aller fleste har andre agender med å insistere på bruke tights enn det rent praktiske. Anonymkode: 2289a...831 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå