Gå til innhold

Fortell hvordan søndagslook din ser ut i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går i grå cardigan, grå t-skjorte og mørkeblå jeans slengbukse. Dette er søndagslook min i dag :) 

Hvordan ser din ut i dag?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sweet Ingrid
Skrevet

Yogatøy fra Run&Relax😊 Startet morgenen med yoga i stua, og yogaklærne er så behagelige at jeg bare beholdt de på. 

Skrevet

Sort cordfløyel slengbukse som er litt stor og dermed baggy, tynn ull/silke-singlet og en veldig myk hvit lammeullgenser. Ullsokker på beina. 

Gjest #Rasshøl
Skrevet

Rosa sokker, svart pysjbukse, grå t-shirt, grå Motörhead hoodie. 

Skrevet

Grønn joggebukse som er litt trang nederst, slik at den ikke er i veien, og stripete T-skjorte i lyseblått og hvitt. Komfort! 

Gjest Krampus
Skrevet

Blå nuppete joggebukse og kjempegammel kjempemyk og kjempestygg genser. Søndag vaskes det klær 😄

Skrevet

Grå joggebukse med hengerompe og knær, nuppete og slitt ull-cardigan, og singlet med påskriften "But first coffee!"  Perfekt søndagsmotto! 😄 

Skrevet

Grå tights, ullsokker, stor og svart t-shirt, grå cardigan og messy bun. Null sminke

AnonymBruker
Skrevet

Svart bukse med sleng av den komfortable typen, hvit singlet og lys rosa cardigan. 

Anonymkode: 71ef3...11d

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Den består i ullsokker, ei svart joggebukse og svart hettejakke.

Gjest stilts
Skrevet

Svart tskjorte og mellomblå skinny jeans, bare slappet av på sofaen i dag

Skrevet

PVU! Arbeidstøy, vernebriller, hjelm og vernesko.

Skrevet
9 timer siden, #Rasshøl skrev:

Rosa sokker, svart pysjbukse, grå t-shirt, grå Motörhead hoodie. 

Hey!👍🏻

Skrevet

Er ganske sikker på at BHen, aka tvangstrøya til damene her ligger langt inne i skapet i dag🤣

Gjest #Rasshøl
Skrevet
5 minutter siden, Mr. Kilmister skrev:

Hey!👍🏻

♠️🥃

Skrevet

Sorte skinnyjeans og høyhalset genser. Beholdt bh’en på inntil jeg dusja for 15 min siden. Litt anstendig kan man være på en søndag.😉 

Skrevet

Stygg slitt skinnyjeans fra HM og stor grå genser med print COSMIC i str XL kjøpt på salg på HM.  Stygge tøfler i lammeskinn.

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, Mr. Kilmister skrev:

Er ganske sikker på at BHen, aka tvangstrøya til damene her ligger langt inne i skapet i dag🤣

BH er en livredder for meg, så den er det første som kommer frem hver morgen ;)

Anonymkode: b4c7e...fe7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...