Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest synseren
Skrevet

Hvilke sider med partneren din setter du pris på?

Videoannonse
Annonse
Gjest gjest1
Skrevet

Jeg setter pris på at han er så snill og alltid hvis jeg har sagt jeg føler meg litt dårlig nærmest maser om jeg har det bra, at han koser masse på meg, sier masse fine ting om meg, når vi våkner sammen er det ikke noe som gjør meg mer glad å høre enn "hello beautiful" (han leker australsk avogtil hehe), at han er veldig spandabel, føler meg som en bortskjemt drittunge, men setter pris på at han vil spandere ting på meg for det om, at han hjelper meg å bli kvitt disse helvetes virusene på dataen min, at han kjører meg hjem sånn helt uten grunn etter jeg har vært på skolen uten at vi egentlig har avtalt å være sammen den dagen, at han faktisk spør om jeg skal være med selv om han skal til kamerater og at han vil være med venninnene mine, at han ikke prøver å gjøre meg sjalu når det er nakne pene damer på tv...

Denne her ble da veldig lang! Er visst veldig glad i kjæresten min jeg :hjerter:

Skrevet

At han er snill, intelligent, generøs, ofte gir komplimenter og sier jeg elsker deg/jeg er glad i deg, bryr seg om andre, hjelpsom, han viser følelsene sine, at vi er så like i tanker/verdier/interesser, at han får meg til å le, at han støtter meg i alt og mye mye mer. :hjerte:

Gjest Formosiss
Skrevet

Han er snill, intelligent, han stiller alltid opp for meg, jeg kan snakke om alt med ham, han er best og han er min ;-)

Gjest SumoBryter
Skrevet

Han er inteligent, støttende, flink med barna, liker å være sammen med familien, forståelsesfull, at han gir meg mye kjærlighet, han er impulsiv, ikke opphengt i uviktige ting, han er romantisk, hjelpsom, setter pris på meg, han er ujålete, at han kan gjøre rare ting uten å føle seg flau.

Gjest Anonymous
Skrevet

Alle nevner intelligent...

Min kjære er mindre intelligent enn meg, og det vet vi begge, men han er verdens snilleste og mest hjertevarme mann, og han elsker meg!

Han støtter meg når min jobbverden på toppen er tøff.

Samtidig er han myk og varm og deilig, og vi kan fortelle hverandre alle de rare "krinkelkrokene" vi har av tanker som dukker opp.

Jeg hadde forutinntatt nok alltid trodd jeg skulle være sammen med en annen "skarping", men vi har vært sammen flere år nå og fungerer utrolig fint sammen. Vil ikke bytte! :-)

Skrevet

Jeg setter mest pris på at han er så utrolig snill mot meg.. Skjemmer meg bort når jeg er sjuk, gir meg masse komplimenter, skryter av meg til vennene sine... En anna super egenskap er at han godtar meg akkurat som jeg er!

:hjerter:

Skrevet

Han har intet annet enn gode sider! :-) Men er en smule flegmatisk...

Et funn, med andre ord!!! :hjerter: I'm in løøøvv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...