Gå til innhold

Kjæresten så noe ekkelt "der nede". Flau og vil ikke at han skal slikke meg mer.. (Ekle detaljer)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Beklager detaljer, men han beskrev det som en slimklatt. Jeg ble litt satt ut og så at det til og med var farge på den da jeg gikk på badet. Altså sikkert noe av det ekleste og mest avtennende man kan se der nede for en mann mens han skal slikke. 

Dette var uventet for meg siden jeg ikke er i nærheten av noen månedlig "risikoperiode" så jeg trodde alt var bra der nede. 

Nå er jeg redd jeg aldri vil la han slikke meg mer. Jeg har sikkert satt skrekken i han uten at han tør innrømme det. 

Noen erfaringer med lignende? Ville din mann ikke latt seg avskrekke? Eller hvis du er mann, hva ville du tenkt? 

Anonymkode: 03fea...f63

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan få sånn etter orgasme eller hvis jeg er veldig kåt, mannen syns det er digg.

Anonymkode: 190d6...9af

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken farge var det på utflodet?

Anonymkode: 1c23d...15c

AnonymBruker
Skrevet

Du har sikkert eggløsning, da kan ting bli våtere og seigere. Det er helt normalt, jeg husker jeg fikk sjokk første gang jeg oppdaget det når jeg tørket meg etter jeg hadde tisset, og fikk en liten slimklump (nesten som eggehvite, bare blank) på papiret. Ett kjapt google søk og snakk med men kvinnegruppe på facebook fant jeg ut at det er noe de fleste kvinner opplever under eggløsning. 

Mannen din har sikkert aldri sett det før, men det er vel ikke verre enn å forklare det til han og om han får øye på noe slikt igjen så er det bare tørke vekk med en klut. Det har ingen lukt og kommer ikke av dårlig hygiene. Det er bare seigere for at eggene skal feste seg godt og ett tegn på at du er en fruktbar kvinne.

Anonymkode: 85905...0fa

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Skjedde meg også for noen år siden. Etter det, ble jeg nazi på dusjing. Nå dusjer jeg/vasker meg nedentil ALLTID før sex. Noen har mer utflod enn andre, så greit å ta en sjekk før man skal ha sex, for det er nok like avtennende for begge kjønn, hvis man har mye.

Anonymkode: 050f2...7f0

AnonymBruker
Skrevet

Det har skjedd flere ganger når jeg har slikket kona. Tørkes bare vekk med fingrene. Har aldri nevnt det for henne. Ikke noe å bry seg om. 

Anonymkode: 557e4...005

• Liker 18
Skrevet

Da lærte jeg noe nytt i dag også.

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det har skjedd flere ganger når jeg har slikket kona. Tørkes bare vekk med fingrene. Har aldri nevnt det for henne. Ikke noe å bry seg om. 

Anonymkode: 557e4...005

haha, what a trooper😆

• Liker 4
Skrevet

Oj, er dere to voksne mennesker? 

• Liker 2
Skrevet

Hallo.. Det er da bare eggløsning. Da er man også på sitt mest kåte... han brude heller blitt happy!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. 

Jeg går på p-piller og forventet bare ikke at det skulle være slike forhold der nede akkurat nå pga det ikke har skjedd før midt i et brett på denne pillen.

(Fargen var lys brun for de som spurte)

Kjæresten tok det uansett tilsynelatende greit og flauheten min har roet seg. 

Vi er hverandre første seksuelle partnere selv om vi begge er i midten av 20-årene, så det er derfor jeg ble litt ekstra flau pga han muligens ikke visste at slikt kunne dukke opp i en slik... konsistens. 

Anonymkode: 03fea...f63

AnonymBruker
Skrevet

Du sier bare "ai, det er eggløsning om dagen!" det betyr at jeg er ekstra klar for deg :)

Neste gang dere utfører oralsex kan du jo også si det... "nå har jeg ikke eggløsning lengre, så ingen klumper"

Anonymkode: 0ea44...c7a

Skrevet

Jeg ville forsøkt å trøste meg at dette er en naturlig del av kvinnekroppen og at han forstår det. Så får det være opp til han om han går ned på deg neste gang.

Ikke lag en større sak en det er. Det er sånt man må igjennom i livet😉

• Liker 1
Skrevet

Har opplevd dette flere ganger med flere damer. Jeg har også bare tørket/tatt det vekk uten at hun oppdaget det. Synes ikke det er noe å lage nå leven utav. Det er nå bare slik kroppen er av og til.

For å si det slik, det kommer mere utav meg....  :)

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Om hun går på p-piller så skal hun ikke ha eggløsning.

Men hormonene endrer seg, også når man går på p-piller. Godt det ikke er så flaut nå da.

Anonymkode: 4189e...383

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...