Gå til innhold

Seksuelt frustrert etter brudd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri i mitt voksenliv vært uten kjæreste, nå er jeg snart 40 og separert. Jeg har ikke lyst på noen ny mann på en stund, men jeg blir så frustrert av savnet etter kroppskontakt og sex. Onani er ikke det samme i det hele tatt!

Hva gjør dere andre?? ONS er helt turn off, så ikke noe alternativ. Elsker frister heller ikke, fordi det sikkert blir trøbbel. Jeg får mer enn nok oppmerksomhet fra menn, men har jo egentlig ikke lyst på noen heller. Samtidig som jeg har lyst, jeg blir gal!

Anonymkode: 83757...bcf

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du blir vant til det.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Ardenus skrev:

Du blir vant til det.

Det er jo bare trist :( 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Sier du som ikke vil gjøre noe for å endre det..Du kan ha en fast knullevenn men det velger du å ikke gjøre,da er det overhodet ikke synd deg når du ikke gjør noe for å bedre situasjonen!

Anonymkode: 0ac2e...972

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tja.. Enten får du sette i gang og date og gi menn du liker en sjanse. Det er nok mange som gjør dette. Dessverre gir det ofte bare raske og korte relasjoner. 

Så kan du søke etter en elsker. Du bruker Tinder til det også. Da møtes man og blir kjent og hvis sexen fungerer, kan man møtes bare for det. 

Jeg har gjort det sånn at jeg har jobbet for å ikke stresse med det. Har hatt en relasjon i et år nå, og fått nok der egentlig. Har bestemt meg derfor å ta det med ro i noen måneder. 

Man må nok jobbe for å kutte frustrasjonen når man er singel 40+. Det er ikke så lett å finne sexpartnere som det er for 20-åringer.

Anonymkode: 96d7e...e0f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mer som frigjørende. 

Anonymkode: e8869...762

• Liker 2
Skrevet

Du vil ikke ha kjæreste, ikke en elsker, ikke ONS. Da må du jo nesten greie deg uten sex, og ta saken i egne hender - er ikke så veldig mye noen her får hjulpet deg med når du har avfeid alle alternativer i hovedinnlegget.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det går an å leve uten sex i en periode også da, selv om det er kjedelig. Mange av oss som må det flere ganger gjennom livet. Deal with it. Du er ikke alene om å oppleve det akkurat. Og som den sier over her: Du ønsker ikke noen av alternativene for å få sex heller, så da er egentlig saken sånn den er. 

Anonymkode: 0c61a...bc8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar!

Jeg får kanskje ta meg sammen og finne meg en elsker. Det er faktisk det letteste i verden, ikke noe verre enn om jeg hadde vært 20, heller motsatt. Sånn sett er jeg nok heldig og burde gripe mulighetene for hvem vet hvor lenge det varer😂

Hmm, dette må jeg tenke på, og ufarliggjøre litt. Jeg har alltid bare vært trofast, så det føles rart å kunne ligge med andre. Men kanskje det er frigjørende som en skrev. Er jo lov å teste og slutte hvis jeg ikke vil!

Ok, takk for perspektiver!

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man må nok jobbe for å kutte frustrasjonen når man er singel 40+. Det er ikke så lett å finne sexpartnere som det er for 20-åringer.

Anonymkode: 96d7e...e0f

Haha, det er jo mye lettere å finne dem når man er førti. Man har mye større aldersspredning å velge mellom, alt fra midten av tjue til midten av femti er game, og de 35-åringene jeg ligger med nå er i snitt langt mer attraktive enn de 35-åringene jeg lå med da jeg var 25. (Og dette er menns gullalder...) 

Som singel blir man etterhvert vant til å ha mindre jevn tilgang. Jeg treffer faste pulevenner med ulike intervaller, har perioder hvor jeg sper på med tinderdater ol, blir dritlei av dette og sletter alle apper og henger med bare venner i en periode. Før jeg igjen får lyst til å prøve noe nytt, og laster ned appene igjen. Etterhvert lærer man seg også å utvikle og sette mer pris på egentid, både med og uten sex. 

Anonymkode: 24eb4...256

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha, det er jo mye lettere å finne dem når man er førti. Man har mye større aldersspredning å velge mellom, alt fra midten av tjue til midten av femti er game, og de 35-åringene jeg ligger med nå er i snitt langt mer attraktive enn de 35-åringene jeg lå med da jeg var 25. (Og dette er menns gullalder...) 

Som singel blir man etterhvert vant til å ha mindre jevn tilgang. Jeg treffer faste pulevenner med ulike intervaller, har perioder hvor jeg sper på med tinderdater ol, blir dritlei av dette og sletter alle apper og henger med bare venner i en periode. Før jeg igjen får lyst til å prøve noe nytt, og laster ned appene igjen. Etterhvert lærer man seg også å utvikle og sette mer pris på egentid, både med og uten sex. 

Anonymkode: 24eb4...256

Det høres ut som noe jeg kanskje kan leve med i noen år. Takk :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...