Gå til innhold

Monsterserier og barn

Gjest Violetta

Anbefalte innlegg

Gjest Violetta

Jeg fikk nettopp høre at venninnene til min datter, som er åtte år, ser på en serie på tv3 som heter "Charmed". Det er ikke en serie som jeg har interesse av å se på selv, men jeg har sett nok til at jeg ikke synes dette er noe for min åtteåring å se på. Ekle monstere og skremmende ting...

Hva synes dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madeline

Dette er ikke en serie beregnet for barn og jeg hadde ikke latt min 8-åring sett den. Ikke 9-åringen heller for den saks skyld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Dette er voksen underholdning, og voksne barn, ikke noe for de under 15

Enig. Kan ikke skjønne foreldre som lar barna sine se på slikt. :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hva da med tegnede serier som er beregnet for barn.

Som American dragon og Kim Possible på Disney Channel. Og det meste som går på Cartoon Network.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Charmed er en serie om 3 hekser og deres kamp mot det Onde. Det er vold, drap, demoner osv. og barn bør rett og slett ikke se denne serien.

Mange av dagens tegnefilmer kan være relativt rå og brutale, men det er milevis forskjell på Kim Possible og Charmed.

Jeg liker ikke at mine barn ser på voldsfilmer, eller tegneserier for den saks skyld, som er for brutale...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Dumme voksne som ikke bruker hodet. En 8-åring bør spares for slikt. Og 8-åringens klassekameraters foreldre (puh!) bør spares for gruppepresset fra barna om at "alle de andre får lov til å se".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...