AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #1 Skrevet 31. mars 2019 Siden han nylig har vært utro, har vi en avtale om at han ikke skal slå av posisjon på kartet på snap nå mens jeg prøver å gjenopprette tilliten. I morges da jeg våknet og skulle se på kartet, kom det opp at jeg måtte forespørre posisjon. Jeg ringte og spurte hvorfor han var i spøkelsesmodus. Han måtte ha kommet borti, mente han. Jeg spurte hvor han var. Hjemme, sa han. Jeg ba han slå på posisjonen igen, da kom det opp at han var litt nedenfor leiligheten sin, kanskje 200m. 1 minutt senere var han fortsatt på samme sted, og det stod noe om at han var innenfor 300m av den oppgitte posisjon. 5 min etter det igjen var han "ordentlig" hjemme på kartet. På meg virket det litt som om han var på tur hjem da han egentlig sa han var hjemme? Spørsmål: 1. Mener dere det er mulig å "komme borti" spøkelsesmodus? 2. Hvor presist er kartet, kan det se ut som han er 200 m unna når han er hjemme, selv om det vanligvis er mye mer presist? Anonymkode: 4f0a5...a17 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #3 Skrevet 31. mars 2019 1 minutt siden, MadameDeRosa skrev: Ja han lyver. Kan du utdype mtp spm over? Skal konfrontere han. Ts Anonymkode: 4f0a5...a17
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #4 Skrevet 31. mars 2019 Dere bør ikke holde sammen, så liten tillit og greier. Kan alltids være forstyrrelser på nett, står ofte at jeg er steder jeg ikke er. Anonymkode: 42d9d...032 16
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #5 Skrevet 31. mars 2019 Når du ikke stoler på han og må overvåke han så er det på tide å gjøre det slutt. Hvorfor vil du leve i et sånt forhold? Han har bevist at han ikke elsker deg eller respektere deg med å være utro. Jeg forstår meg ikke på sånne som deg Anonymkode: 26180...667 9
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #6 Skrevet 31. mars 2019 Det hadde vært fint om noen kan svare på spørsmålet. Og nei, vi er ferdige. Ts Anonymkode: 4f0a5...a17
Ardenus Skrevet 31. mars 2019 #7 Skrevet 31. mars 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det hadde vært fint om noen kan svare på spørsmålet. Og nei, vi er ferdige. Ts Anonymkode: 4f0a5...a17 Det med at han "kom borti" knappen ang spøkelse funksjonen skjer ikke, det vet du også. Mer bevis trenger du ikke. Det som er greia med gps posisjoner er at av og til kan det lagge eller gi feil informasjon, men som regel er den ganske nøyaktig. Dump og kom deg videre til noen som ikke er utro. 21
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #8 Skrevet 31. mars 2019 3 minutter siden, Ardenus skrev: Det med at han "kom borti" knappen ang spøkelse funksjonen skjer ikke, det vet du også. Mer bevis trenger du ikke. Det som er greia med gps posisjoner er at av og til kan det lagge eller gi feil informasjon, men som regel er den ganske nøyaktig. Dump og kom deg videre til noen som ikke er utro. Takk. Nei, det er ingen vits i å fortsette dette forholdet. Ts Anonymkode: 4f0a5...a17 7
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #9 Skrevet 31. mars 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk. Nei, det er ingen vits i å fortsette dette forholdet. Ts Anonymkode: 4f0a5...a17 Snapchat er en ustabil tjeneste, min fetter er ofte markert i kartet langt vekk fra der han bor. Og han er bare 10 år.... Men siden du tviler på han og dere har litt frynsete tillit, ville jeg tatt en pause og tenkt meg om. Du kan ikke fortsette å ikke stole på han og sjekke alle mulige steder, for å finne ut om han lyver for deg. Skal dere få det fint sammen, må dere kunne stole på hverandre. Ta noen måneder fra hverandre for å tenke om dette er det rette. Mest sannsynlig er det kanskje ikke det. Anonymkode: 8d734...2f5 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #10 Skrevet 31. mars 2019 Skjønnergodt at du har mistet tilliten etter hans utroskap. Det er naturlig å ville ha litt ekstra kontroll en periode. Men han er den som må vise sin tillit verdig. Be han uoppfordret vise deg innboks og anropslogg når han minst venter det, hvis du føler det er noe. Ring han med snapvideo når du ringer så ser du om han tør å ta tlf. Anonymkode: edbda...4fe 3
mae1234 Skrevet 31. mars 2019 #11 Skrevet 31. mars 2019 Hvis du ikke har vært pålogget på 7 timer, så kommer posisjonen automatisk bort, helt til man åpner appen igjen😊 mtp selve posisjonen, så er den ikke helt nøyaktig. Jeg og typen kan sitte i sofaen ilag hjemme, og når jeg ser på snapmappen kan han være i gata ovenfor.😂 den er ikke helt nøyaktig alltid😊 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #12 Skrevet 31. mars 2019 54 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan du utdype mtp spm over? Skal konfrontere han. Ts Anonymkode: 4f0a5...a17 Du kommer ikke borti spøkelses modus knappen nei, du selv gå innom flere knapper før du finner spøkelses modusen altså. Så han lyver om det ja. Anonymkode: 8ea1e...d9a 7
kari-bole Skrevet 31. mars 2019 #13 Skrevet 31. mars 2019 woow da, han har vart utro og du forsatt er der meg han, ok du kan enten velge å tilgi han eller la han gå sin vei men du kan ikke holde slikt med han, du kan ikke kontrollere en ved å ha gps posisjon på hvor han befinner seg konstant, og skal du først gjøre det kjøp det en ordentlig gps. Get a life og ikke spor han, enten må du velge å stole på han igjen eller kast han ut, forhold skal handle om tillit og siden du stoler ikke på han da er det best å gå din vei eller be han gå. 2
Hr. Aktiv Skrevet 31. mars 2019 #14 Skrevet 31. mars 2019 Ikke at jeg er utro, men å drive på sånn hadde jeg hverken orket eller villet. Da blir det heller slutt. 5
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #15 Skrevet 31. mars 2019 Jeg kjenner en som «kom borti» den knappen når han var på sexdate hos en dame, det vet jeg for jeg kjenner denne damen. Han skrur den av eller unngår å logge på etter han har vært hjemme så det ser ut som han er hjemme. Notorisk utro fyr, dama kjøper alt han sier 😐 Anonymkode: cf8d6...1c0 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #16 Skrevet 31. mars 2019 Hvis du ikke klarer å stole på han kommer dette til å bli et veldig kjedelig forhold, for begge parter. Hvis min type hadde vært utro hadde jeg aldri tilgitt det. Da skulle han ha nærmest kysset føttene mine for å komme inn i varmen igjen. Er du sikker på at han har lyst til å være med deg? SNAKK SAMMEN, hvor gammel er dere? Kan en samlivsterapeut hjelpe dere? Anonymkode: 8c977...8a6
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #17 Skrevet 31. mars 2019 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kjenner en som «kom borti» den knappen når han var på sexdate hos en dame, det vet jeg for jeg kjenner denne damen. Han skrur den av eller unngår å logge på etter han har vært hjemme så det ser ut som han er hjemme. Notorisk utro fyr, dama kjøper alt han sier 😐 Anonymkode: cf8d6...1c0 Heter han noe på P? Anonymkode: 93dcc...d44
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #18 Skrevet 31. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Heter han noe på P? Anonymkode: 93dcc...d44 Nei Anonymkode: cf8d6...1c0
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #19 Skrevet 31. mars 2019 Reagerer veldig på at flere her syntes det er på tryne av jenta å være så på vakt etter utroskap. Når du flørter med en annen kvinne, sexter, møtes, tar på denne nakne kroppen og stapper kukken din i hun - mens kjæresten/samboeren/kona di er hjemme å aner ingenting, så JO - da er det virkelig lov å miste huet å være kontrollfreak en god tid etterpå. Hvor lang tid dette tar, avhenger av person til person, og hvor mange som kommer helskinnet fra det, avhenger av par til par - og selvfølgelig om man VIRKELIG har sterke, genuine følelser for hverandre og at utroskapen bunnet fra noe «legit» (f.eks at forholdet skjedde veldig fort etter begge har kommet ut fra et langvarig forhold, eller at man ikke var tydelig på hvor sterke følelser man faktisk hadde for hverandre osv). TS: Verden er ikke svart/hvit, men konfronter han og krev sannheten. Er det ekte kjærlighet legger han alle korta på bordet, og vil ikke ha problemer med å gi deg passordet til SoMe kontoer. Anonymkode: ca817...368 5 1
Gjest Huder Skrevet 31. mars 2019 #20 Skrevet 31. mars 2019 Trenger ikke å være løgn. Naboen min deler posisjon og det står at han er på samme plass som meg, selv om han bor nede i gata her. Samme med 2 veninnder som bor i samme byggefelt, står at de er på nøyaktig samme plass, men de befinner seg i hver sitt hjem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå