Gå til innhold

Bursdagsgave for ettåring?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Sønnen min blir ett år om kort tid, jeg står helt fast når det kommer til gaver. Føler han har det veldig fint med de lekene han har og ikke mangler han noen spesielle klær heller. Veldig takknemlig for tips 😅 Egentlig veldig flaut at jeg ikke klarer å finne på noe selv, men jeg er dårlig på gaver.

Anonymkode: 9048d...cf5

Videoannonse
Annonse
Gjest fluesmekker
Skrevet

Må han få gave da? Holder de ikke å bake en god kake og gjøre noe hyggelig sammen. Han er bare 1 år.

AnonymBruker
Skrevet

Penger til sparekontoen

Klær og utstyr til barnehagen

Uteleker til sommeren

Bøker

Anonymkode: b333a...561

• Liker 1
Skrevet

Bøker eller penger. Fond kanskje. Eller medlemskap i en forening

AnonymBruker
Skrevet

Svømmekurs? Sykkel med fire hjul til sommeren?

Anonymkode: a2bee...6f2

• Liker 1
Skrevet

En lekebil. Et kosedyr av favoritt-dyret hans? Et kosedyr som faller i smak kan holde i mange, mange år. 

AnonymBruker
Skrevet

Noe utstyr han uansett trenger til våren. Huskestativ til hagen, sandkasse, uteleker, parkdress. 

Ikke bruk pengene på leker og ting han ikke trenger. Han forstår lite av dette selv, og får sikkert nok av den typen ting fra andre. 

Anonymkode: e31bc...f71

AnonymBruker
Skrevet

Vi kjøpte ikke gave til ettåringen vår. Han startet i barnehage på den tiden, og det var dyrt nok med utstyr og klær til oppstarten. Du får heller sette inn penger på sparekonto hvis du vil gi ham noe nyttig😊.

Anonymkode: ddf53...4ef

AnonymBruker
Skrevet

Min fikk en farget plastflaske med tre klinkekuler inni. Var favorittleka i mange uker 😂

Anonymkode: 241bd...9b2

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

En uke i Spania. Den turen glemmer han aldri hvis du tar masse bilder!

Anonymkode: 05b41...5be

Skrevet

Min fikk lekekjøkken, det var veldig stas!

AnonymBruker
Skrevet

Altså han er 1 år. 

Anonymkode: 38895...a22

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han er ett år: han har ingen begrep om bursdag og presanger. Hvis dere skal ha feiring får han sikkert masse gaver fra besteforeldre, tanter og onkler. Det trenger ikke være noe bestemt fra deg i år. 

Anonymkode: 9e852...99c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vi kjøpte gåvogn i ettårsgave 

Anonymkode: 1e232...05f

Skrevet

Mitt forslag er alltid bestikk, så praktisk (også om han har eit sett frå før) og vert brukt i mange år framover. Sjølv om ein ikkje brukar kniven til middagen på lenge er det ein grei kniv å byrje å lære å kutte med (t.d for å kutte opp banan og mandarin) og eit års tid. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte da ikke bursdagespresang til barna mine da de var ett år. De skjønner ingenting av det uansett. Vent til han blir to, da forstår han kanskje litt mer av det.

Anonymkode: c2b79...557

AnonymBruker
Skrevet

Vi kjørte hardt på og kjøpte gull mansjettknapper med initialene hans. Et minne om den aller første vursdagen hans som han forhåpentligvis har for alltid. 

Anonymkode: 4f11e...4f8

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Helt seriøst så ville jeg satt penger på sparekontoen. Når han blir voksen så trenger han mye penger til egenkapital. 

Anonymkode: c56d3...959

Skrevet

Ullteppe i litt store størrelse? Eventyrbøker?

AnonymBruker
Skrevet

Jada, en 1åring trenger ikke gaver, men det er veldig moro for de å få noe, og pakke ut (rive opp). Jeg har alltid gitt de noe de har trengt, men og kjøpt en liten ting de kan pakke opp. 

Støvler, gåvogn, parkdress, uteleker, bøtte og spade

Anonymkode: 9d150...184

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...