AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #1 Del Skrevet 31. mars 2019 Han skal bare kjøpe et par sokker av meg, men ønsker ikke at han skal få navnet mitt og vipps er dermed uaktuelt. Om jeg gir han kontonummeret mitt- kan han finne ut hvem jeg er da?? Om han ringer banken? Hvordan tar andre sokkeSelgere og truseselgere imot betaling? Anonymkode: 59e87...bea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #2 Del Skrevet 31. mars 2019 Ser for meg at Paypal er det beste alternativet. Hvor fant du denne mannen? Anonymkode: cf49c...210 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kittkatt Skrevet 31. mars 2019 #3 Del Skrevet 31. mars 2019 Off.... det er ikke helt det lureste å selge til disse shady mennene. Paypal er nok det beste alternativet evt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 31. mars 2019 #4 Del Skrevet 31. mars 2019 Jeg tenker som over her at PayPal blir løsningen. Vurderer selv å selge de slitte arbeidsskoene mine, for jeg trenger nye 😂 Men tenker da å bare bruke vipps. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #5 Del Skrevet 31. mars 2019 Bruker du vipps så får du navnet hans også, så det er jo gjensidig - du vet hvem han er og han vet hvem du er. Enten får du møte han i person og ta kontant, paypal, eller bankkonto. Anonymkode: a8528...67f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 31. mars 2019 #6 Del Skrevet 31. mars 2019 1 minutt siden, Forundret.. skrev: Jeg tenker som over her at PayPal blir løsningen. Vurderer selv å selge de slitte arbeidsskoene mine, for jeg trenger nye 😂 Men tenker da å bare bruke vipps. Hvilken str snakker vi? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #7 Del Skrevet 31. mars 2019 Postoppkrav Anonymkode: f77e2...384 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #8 Del Skrevet 31. mars 2019 Lag en paypal-konto med falsk navn og e-post. Når pengene kommer inn så overfører du til bankkontoen din. Anonymkode: 94b2a...5b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #9 Del Skrevet 31. mars 2019 21 minutter siden, AnonymBruker skrev: Lag en paypal-konto med falsk navn og e-post. Når pengene kommer inn så overfører du til bankkontoen din. Anonymkode: 94b2a...5b7 Går det an?? Anonymkode: 59e87...bea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #10 Del Skrevet 31. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Går det an?? Anonymkode: 59e87...bea Hvordan betaler man til en paypalkonto? Er det bare et kontonummer? Vil helst unngå å bli stalket og forfulgt😅 Anonymkode: 59e87...bea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
megda Skrevet 31. mars 2019 #11 Del Skrevet 31. mars 2019 33 minutter siden, AnonymBruker said: Han skal bare kjøpe et par sokker av meg, men ønsker ikke at han skal få navnet mitt og vipps er dermed uaktuelt. Om jeg gir han kontonummeret mitt- kan han finne ut hvem jeg er da?? Om han ringer banken? Hvordan tar andre sokkeSelgere og truseselgere imot betaling? Anonymkode: 59e87...bea Hvordan finner du dette markedet med menn? Tror jeg skal investere noen aksjer der. De virker betalingsvillige 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #12 Del Skrevet 31. mars 2019 Akkurat nå, megda skrev: Hvordan finner du dette markedet med menn? Tror jeg skal investere noen aksjer der. De virker betalingsvillige På at ganske vanlig sted for kjøp og salg mellom privatpersoner.... Anonymkode: 59e87...bea 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 31. mars 2019 #13 Del Skrevet 31. mars 2019 49 minutter siden, visp skrev: Hvilken str snakker vi? 39 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 31. mars 2019 #14 Del Skrevet 31. mars 2019 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Postoppkrav Anonymkode: f77e2...384 Om kjøper ikke henter pakka så har en da hatt utlegg for frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #15 Del Skrevet 31. mars 2019 Hvis du leverer personlig skyter fortjenesten i været. Anonymkode: 99903...ca5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
visp Skrevet 31. mars 2019 #16 Del Skrevet 31. mars 2019 6 minutter siden, Forundret.. skrev: 39 😁 Det kan være interessant. Vi har lik str. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 31. mars 2019 #17 Del Skrevet 31. mars 2019 Akkurat nå, visp skrev: Det kan være interessant. Vi har lik str. Nå er arbeidsskoene mine et par hvite nikes som har vært i "krigen" siden i sommer. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #18 Del Skrevet 31. mars 2019 Med mine klamme stinkende føtter holder det å bruke de kun en dag! Seriøst- de stinker tåfis som bare det😂 Anonymkode: 59e87...bea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katten.2.0 Skrevet 31. mars 2019 #19 Del Skrevet 31. mars 2019 Fun fact: Jeg jobber med en webside hvor venninner kan selge lignende, men jeg tar meg av utlevering o.l. slik at de slipper det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Forundret.. Skrevet 31. mars 2019 #20 Del Skrevet 31. mars 2019 3 timer siden, Katten.2.0 skrev: Fun fact: Jeg jobber med en webside hvor venninner kan selge lignende, men jeg tar meg av utlevering o.l. slik at de slipper det Synd at du ikke holder til her i området, vet om flere som kunne tenkt seg å selge litt av hvert hvis de garantert forble anonyme. Jeg har bare tatt det over min vipps tidligere for dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå