Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte nylig en T-skjorte fra en dame som jeg betalte 1000kr for. Denne er en falsk Stella McCartney T-skjorte og jeg fant ut av det 3-5 dager etter kjøp. Selger svarer ikke på meldinger. Kan jeg anmelde vedkommende og vil hun i det hele tatt få noe straff? 

Anonymkode: b97bf...d2c

AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kjøpte nylig en T-skjorte fra en dame som jeg betalte 1000kr for. Denne er en falsk Stella McCartney T-skjorte og jeg fant ut av det 3-5 dager etter kjøp. Selger svarer ikke på meldinger. Kan jeg anmelde vedkommende og vil hun i det hele tatt få noe straff? 

Du kan vel anmelde ja.

Forstår meg ikke på folk som er så overfladiske og materialistiske at de bruker penger på merkeklær. Tragikomisk den historien din. ;) 

Anonymkode: b4484...0e7

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Du kan anmelde, antakeligvis kommer henleggelsen i løpet 2-3 dager.

Anonymkode: c49b1...7ae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Skal ikke disse sakene til forbrukertilsynet eller noe?

Anonymkode: e0a79...d1c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan vel anmelde ja.

Forstår meg ikke på folk som er så overfladiske og materialistiske at de bruker penger på merkeklær. Tragikomisk den historien din. ;) 

Noen verdsetter kvalitet ovenfor kvantitet. Men det vet vell ikke du noe om som sikkert har klesskap og kommoder fylt til randen av billige klær. Bedre å ha en liten, sammensatt garderobe med kvalitetsklær fremfor et tonn med ræl. 

Anonymkode: 02a52...e0a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

TS, du kan anmelde, ja. Send en melding til selger og si at du anmelder om hun ikke lar høre fra seg. Sørg også for å gi henne dårlige vurderinger på plattformen hun solgte på, eventuelt opprett en offentlig FB status. Viktig å la folk vite at de får falske varer om de handler hos henne. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis dette var på Finn, kan man ikke varsle dem om denne selgeren da?

Anonymkode: 244a3...1d4

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Noen verdsetter kvalitet ovenfor kvantitet. Men det vet vell ikke du noe om som sikkert har klesskap og kommoder fylt til randen av billige klær. Bedre å ha en liten, sammensatt garderobe med kvalitetsklær fremfor et tonn med ræl. 

LOL, traff  jeg et sårt punkt i din overflatiske, grunne, materialistiske upersonlige sjel?

Jeg har de klærne jeg trenger og som jeg synes er fine, er ikke slave av merker. Har garantert færre klesplagg enn deg.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

LOL, traff  jeg et sårt punkt i din overflatiske, grunne, materialistiske upersonlige sjel?

Jeg har de klærne jeg trenger og som jeg synes er fine, er ikke slave av merker. Har garantert færre klesplagg enn deg.

Gjorde ikke det skjønner du. At du har dårlige holdninger og er dømmende, samt bitter for gudene vet hva er ikke mitt problem, og påvirker ikke mitt liv i nevneverdig grad - men teite kommentarer fortjener ikke å bli stående uten svar. Og jeg liker personligheten min takk, så ingen såre punkt å treffe der i denne sammenheng. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gjorde ikke det skjønner du. At du har dårlige holdninger og er dømmende, samt bitter for gudene vet hva er ikke mitt problem, og påvirker ikke mitt liv i nevneverdig grad - men teite kommentarer fortjener ikke å bli stående uten svar. Og jeg liker personligheten min takk, så ingen såre punkt å treffe der i denne sammenheng. 

Jeg er ikke bitter, jeg ler av overflatiske grunne folk som deg. På evig jakt etter merkeklær, salg og shopping. Lykke til med det. ;)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke bitter, jeg ler av overflatiske grunne folk som deg. På evig jakt etter merkeklær, salg og shopping. Lykke til med det. ;)

Enig i denne, tragisk å se hva vi mennesker bruker tid og penger på. Fullstendig manipulert av materialismen.

Ja, jeg har vært der selv! Leste boken: Ting, farvel....

Da fikk jeg et nytt liv.

Anonymkode: de52e...bd1

• Liker 4
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor mye kvalitetsforskjell tror du det er mulig å få til på en tskjorte? Og er du virkelig så dum at du tror at pris alltid gjenspeiler kvalitet? 

Har forresten på meg en tskjorte fra Only til 100ish kroner, like fin etter fem år. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hva faen? Skulle nesten trodd det var dere som ble lurt her. At dere orker. Folk bruker sine egne penger på HVA FAEN de vil. Alle har ikke samme smak eller interesse, og godt er det. Nå skjerp dere. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Nerine_ skrev:

Hvor mye kvalitetsforskjell tror du det er mulig å få til på en tskjorte? Og er du virkelig så dum at du tror at pris alltid gjenspeiler kvalitet? 

Har forresten på meg en tskjorte fra Only til 100ish kroner, like fin etter fem år. 

Nettopp. :)

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Nerine_ skrev:

Snakker du slik til folk i det virkelige liv også? Hva skjer med å gå inn i tråden bare for å angripe trådstarter, helt uten å svare på problemstillingen også. Lurer sånn på hvordan slike mennesker er i virkeligheten..

Anonymkode: 8cc0f...442

Skrevet

Snakker du slik til folk i det virkelige liv også? Hva skjer med å gå inn i tråden bare for å angripe trådstarter, helt uten å svare på problemstillingen også. Lurer sånn på hvordan slike mennesker er i virkeligheten..

Anonymkode: 8cc0f...442

Det var ikke TS jeg siterte. Men ja, om noen oppriktig tror en tskjorte til 1000kr har tilsvarende bedre kvalitet i forhold til en tskjorte til 100kr, er jeg ikke redd for å si hva jeg mener. Iallefall ikke når denne personen også kommenterer at tøy til moderat/billig penge er utelukkende ræl. Det sier litt om hvor lite innsikt denne personen har. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker said:

Hahahahahaahahaha, de fleste merkeklær er ikke av høyere kvalitet enn klær av medium pris. De har bare et annet navn eller en logo i merkelappen som avgjør om du betaler 400 eller 1500. Mine Levi's t-skjorter til 50-150 per er helt fantastiske og har vart i årevis. Det handler bare om å finne modeller/merker som passer din kroppsform.

Anonymkode: e0a79...d1c

• Liker 4
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du som er så kvalitetsbevisst, hvordan kan det ha seg at det tok flere dager før du innså at du hadde kjøpt en helt vanlig T-skjorte, sikkert verdt en femtilapp? Kanskje fordi forskjellen er helt marginal, og ikke verdt pengene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...