Gå til innhold

Hvordan ri?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan er den beste måten å ri en mann på? Uerfaren, men nyfiken.😊

Anonymkode: e2215...ab6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vil variere. Noen liker opp ned, andre liker frem og tilbake. Andre igjen liker en  blanding av disse. 

AnonymBruker
Skrevet

Bruk hoftene og ikke knærne når du beveger deg, så blir du ikke så fort sliten. Mitt beste tips er å gjøre det som er deilig for deg, og prøve å variere det litt. Noe av det mest sexy som finnes er en kvinne som sitter på toppen og bare tar for seg.

Anonymkode: c936f...ed5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Min opplevelse i det store og hele er at menn liker at damen gjør det som er best for henne i den posisjonen. 90% av de jeg har vært med sier at de får generelt lite ut av det, men at det tenner å se meg ha det deilig, så jeg gjør det som kjennes best for meg og det jeg får mest utbytte av. Varierer mellom opp og ned, og frem og tilbake, ved sistenevnte får man også stimuli av klitoris. 

Anonymkode: 16a9e...f5e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Bruk hoftene og ikke knærne når du beveger deg, så blir du ikke så fort sliten. Mitt beste tips er å gjøre det som er deilig for deg, og prøve å variere det litt. Noe av det mest sexy som finnes er en kvinne som sitter på toppen og bare tar for seg.

Anonymkode: c936f...ed5

Takk for lærerikt svar!  😊

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min opplevelse i det store og hele er at menn liker at damen gjør det som er best for henne i den posisjonen. 90% av de jeg har vært med sier at de får generelt lite ut av det, men at det tenner å se meg ha det deilig, så jeg gjør det som kjennes best for meg og det jeg får mest utbytte av. Varierer mellom opp og ned, og frem og tilbake, ved sistenevnte får man også stimuli av klitoris. 

Anonymkode: 16a9e...f5e

Takk for fint svar! 😊

Gjest Anonym Bruker
Skrevet (endret)

Du må huske å sale før du skal ri !

Endret av Anonym Bruker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...