Gå til innhold

Kommer han eller ikke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det mulig og ha så lite sæd at enn ikke merker om mannrn har kommet eller ikke? Vanligvis når jeg har sex med menn, både ser og kjenner jeg sæden renne ut etter sex. Han nyter sexen men er usikker på om han kommer eller ei. Er ikke aktuelt og spørre han selv om det per dags dato😝

Anonymkode: c9237...c82

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg aldri opplevd. Hos meg renner det alltid ut en god del, spesielt om jeg rir han når han kommer. Noen ganger mer enn andre, men noe kommer det uansett 🙂

Anonymkode: 2b3f3...84f

Skrevet

Om han har kommet mange ganger vil det ikke være noe særlig igjen, annet enn en klar væske.

• Liker 2
Skrevet

Faker han orgasme da? Høres ut som at han ikke kommer for min del. hvordan ender sexen? dere bare stopper opp

AnonymBruker
Skrevet

Vi holder på en god stund, ut i fra når vi holder på så ser det og høres det ut som han liker det veldig godt, han forteller meg mens vi holder på at jeg er best osv, merker jeg blir veldig usikker av dette. Vet ikke om det har noe og si men han er bodybuilder og ganske stor, han har tidligere sagt at han har brukt steroider men sluttet med det for flere år siden. Vi holder på helt til han ikke orker mer (tror jeg?) han svetter også mye mens vi har sex. Kan det ha noe med intens trening og gjør i tillegg? Huff fortvilet over dette

AnonymBruker
Skrevet

det har jeg aldri opplevd,renner alltid ut en del her. 

Anonymkode: 3b62d...b7e

AnonymBruker
Skrevet

Han faker. Be han komme i et glass som bevis. Ellers kaster du han på dør.

Anonymkode: 051d9...5c6

Skrevet

Han får nok ikke orgasme, nei. hvorfor han ikke får det er vanskelig å si. Sex oppleves jo godt selv uten orgasme

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han faker. Be han komme i et glass som bevis. Ellers kaster du han på dør.

Anonymkode: 051d9...5c6

hehe stakkars mann! Om han ikke kommer hver gang de har sex så er han liksom ikke noe å samle på?? Kan da være bra sex uten at han kommer hver gang likevel da.

Anonymkode: 3b62d...b7e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt masse god sex opp i gjennom årene, har støtt og stadig fått hørre at jeg er veldig trang der nede, har aldri ligget med en mann som ikke har fætt utløsning, så er første gang jeg opplever dette. Er redd feilen ligger hos meg.. Hva kan jeg gjøre. Fatter ikke hvorfor han sier at jeg er best, deilig osv om han ikke kommer.

Ts

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har hatt masse god sex opp i gjennom årene, har støtt og stadig fått hørre at jeg er veldig trang der nede, har aldri ligget med en mann som ikke har fætt utløsning, så er første gang jeg opplever dette. Er redd feilen ligger hos meg.. Hva kan jeg gjøre. Fatter ikke hvorfor han sier at jeg er best, deilig osv om han ikke kommer.

Ts

Jeg dater en tidligere boler som sier jeg er best, og som ikke kommer. Grunn til å bli paranoid?! :fnise: jeg lurer på det samme, forstår ingenting når han sier jeg er det beste han har vært borti så kommer han aldri :klo: aldri opplevd at en mann ikke kommer før. Klart noen har tatt tid, men han her kommer aldri, ikke ved suging eller runking heller (som jeg er ganske rå på). Kanskje de runker hele dagen når vi ikke er der, hvem vet..

Anonymkode: d869d...3f9

AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg aldri opplevd. Kjenner du om han får sammentrekninger/rykninger når han (liksom) får orgasme da? Det kjenner man jo lett. 

Anonymkode: 9a7d3...58e

Skrevet

Noen kommer veldig lite 2 støt mens andre drukner dama 8-12 skikkelige støt. Sånn er det bare. 

AnonymBruker
Skrevet

Det at sæd kommer ut er ejakaluasjon. Mannen kan ha orgasme uten det. Personlig har jeg aldri erfart det, men det er mulig. Kanskje ikke hver eneste gang, men alle er forskjellig

Anonymkode: b6ea7...f08

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...