Gå til innhold

Bli uvenner ved flytting, ikke ved det faktiske bruddet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Nå har vi bodd sammen som venner en litt lang periode av mange grunner, det er altså veldig mange måneder siden det faktiske bruddet. Det har fungert fint, vi har likevel delt på ting fordi jeg har et sted jeg kan være i blant. 

Nå har måneden for flytting kommet, selv om det ikke er før i slutten av måneden at noe skjer. Jeg merker at humøret hans er totalt forandret! Fra å være venner og enige om det meste (må svelge noen kameler) til å være uenig med meg om alt og bli veldig egoistisk. Det er fint for han at jeg gir av meg selv og tar ekstra ansvar, men tilbake så gir han konstant mindre. Det er altså siste uken dette begynte! 6 mnd med vennskap rett i  dass? 

Hva gjør jeg?

Anonymkode: 610f7...517

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han har vært naiv og trodd ting ville ordne seg, men skjønner nå at det ikke er håp. 

Anonymkode: 00b38...73b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vennskap.. Hvem av dere slo opp? Her har nok begge vært naiv på hver sin måte, og han innser det først nå.

Anonymkode: 7f6e8...0e3

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vennskap.. Hvem av dere slo opp? Her har nok begge vært naiv på hver sin måte, og han innser det først nå.

Først så var det meg, men så ble vi enige om brudd etter å ha snakket sammen om problemene våre lenge! 

Det er jo fortsatt 3 uker til vi flytter, men reaksjonene kommer nå når det nærmer seg.

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har barn sammen, vi er ganske avhengig av å fungere som venner. Ingen er naive av den grunn 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...