AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #1 Skrevet 31. mars 2019 Det er en mann jeg tenker på, trekker tarotkort selv, men får alltid forskjellige tilbakemeldinger, så er nok for fanget i det selv til å klare å lese meg selv. Noen som kan se noe om situasjonen? Anonymkode: 1be07...1cf
Gjest PaN Skrevet 31. mars 2019 #2 Skrevet 31. mars 2019 Du vet spåing er bare et annet ord for vill gjetning?
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #3 Skrevet 31. mars 2019 Han er ikke interessert og for dypt inni sin egen verden av ting han prioriterer fremfor å bli kjent med nye mennesker. Forhold er ikke noe han er opptatt av. Anonymkode: 019ea...36a
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #4 Skrevet 31. mars 2019 Ja jeg kan se at du mest sannsynlig er litt mindre intelligent enn gjennomsnittet som sitter å trekker kort for å «se» hvordan livet ditt skal bli. Når du ikke synes det gir noe gode svar så spør du om ukjente folk kan gjette på det. PS: Hvis jeg skal gjette så skygger han banen hvis han skjønner hvor lite opplyst du er.. Anonymkode: 95b74...21e
Rottenikken1 Skrevet 31. mars 2019 #5 Skrevet 31. mars 2019 De ENESTE sikre spådommene som finnes er de som står i bibelen.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #6 Skrevet 31. mars 2019 8 hours ago, AnonymBruker said: Ja jeg kan se at du mest sannsynlig er litt mindre intelligent enn gjennomsnittet som sitter å trekker kort for å «se» hvordan livet ditt skal bli. Når du ikke synes det gir noe gode svar så spør du om ukjente folk kan gjette på det. PS: Hvis jeg skal gjette så skygger han banen hvis han skjønner hvor lite opplyst du er.. Anonymkode: 95b74...21e Jeg har IQ på 137, og det går på alle områder i hjernen. På Mensa skårer jeg "bare" 122 (gjennomsnittlig akademiker ligger på 125). Av erfaring er det de som har behov for å rakke ned på andre som er lite opplyste. En person som faktisk har kontakt med seg selv bruker ikke tid på å engasjere seg i tråder hen enten ikke kan gi råd, eller lære noe av 🙂 Anonymkode: 1be07...1cf
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #7 Skrevet 31. mars 2019 9 hours ago, AnonymBruker said: Han er ikke interessert og for dypt inni sin egen verden av ting han prioriterer fremfor å bli kjent med nye mennesker. Forhold er ikke noe han er opptatt av. Anonymkode: 019ea...36a Det har stemt godt ift hvordan det har vært frem til nå i hvert fall. Noen ganger ønsker jeg så sterkt at han bare skal få seg kjæreste, så hadde det vært enklere å gi slipp. Jeg har sagt jeg vil ha avstand frem til vi kan finne ut av hva vi vil, så vi har ikke hatt kontakt på en god stund. Takk for at du leste meg 🧡 Anonymkode: 1be07...1cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå