Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg har i noen dager hatt veldig følsomme nippler. Det iser/kiler i de på en måte. Kjenner de mye bedre enn normalt, men jeg har ikke ømme bryster. Kan fint klemme på de og ta på de uten å føle noe ubehag. Men akkurat nipplene er super følsomme. Hvis jeg bruker neglen og forsiktig tar frem og tilbake over de får jeg samme følelse som når en fot sover og man tar på den, altså veldig mye kiling/kribling. Det er ubehagelig å komme borti de uten bh. 

Er det sånn det er å ha ømme bryster eller er det bare PMS? Har aldri hatt det sånn før. Når du kjent noe lignende? Og har det vært på grunn av eggløsning, pms, mensen eller graviditet? 

Har ikke skrevet her før så håper jeg ikke gjør noe feil eller at det er spurt om mange ganger, prøvde å lete men fant ikke svar.

Anonymkode: b1fb5...856

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

https://snl.no/nippel

Det du snakker om heter brystvorte.

Anonymkode: 42a2d...7cb

Hahaha, det viste jeg ikke, skal si brystvorte fra nå av

AnonymBruker
Skrevet

De gangene jeg har vert gravid har hele brystene vert ømme, tunge og vonde :)

Anonymkode: b2f88...966

AnonymBruker
Skrevet

Mitt første symptom på graviditet var ømme brystvorter. Litt etter IKM ble hele brystene ømme. 

Anonymkode: 75320...625

AnonymBruker
Skrevet

Det heter brystvorter på norsk

Anonymkode: b4cee...5a2

Skrevet

Jeg har alltid super ømme/vonde nippler under EL.. 

Di gangene jeg har vært gravid så har "puppevondt" komt i uke 6-7. Da er hele puppen vond/brennende, og ekstra ømme nippler i tillegg 😅

AnonymBruker
Skrevet
52 minutter siden, rødrose skrev:

Jeg har alltid super ømme/vonde nippler under EL.. 

Di gangene jeg har vært gravid så har "puppevondt" komt i uke 6-7. Da er hele puppen vond/brennende, og ekstra ømme nippler i tillegg 😅

Takk for svar ☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...