Gjest Anniken Skrevet 27. august 2002 #1 Skrevet 27. august 2002 Hei! Er det noen som har erfaring fra Montessoriskolen som kan gi meg noen tanker vedrørende den?Vurderer å la barna mine begynne der.
Gjest Anonymous Skrevet 28. august 2002 #2 Skrevet 28. august 2002 Hvor mange barn har du og hvor gamle er de? Jeg har to barn som går på en montessoriskole. Jeg tror at hvis barn skal gå i en montessoriskole, er litt viktig at barn får gå der tidligst mulig, helst fra første klasse av. Det mener jeg på grunn av at det er andre rutiner og måte å lære på enn på offentlig skole og det er lettere for yngre barn å lære de, enn for elever som har blitt vant med andre lærings metoder. Ellers så passer alle barn å være i en montessoriskole, men ikke alle foreldre! Det er lurt å tenke nøye gjennom og bestemmer mann seg for den typen skole er det viktig at eleven får være der også. Ta å les mest mulig om pedagogikken for å vite hva det er. Jeg personlig mener det er den mest naturlige måten å lære barn på og er kjempe fornøyd med skolen vår. Anbefaler sterkt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå