Gå til innhold

Bursdag neste helg til venninna mi sin veninne

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Venninna til venninna mi har bursdag og og jeg er bedt med av min venninne, har såvidt truffet hun vi skal til en gang før. Bør jeg ha med gave?

Anonymkode: ccb0f...d2c

Videoannonse
Annonse
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Venninna til venninna mi har bursdag og og jeg er bedt med av min venninne, har såvidt truffet hun vi skal til en gang før. Bør jeg ha med gave?

Ja

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, man tar med seg gave til den som har bursdag når man skal hjem til den personen. Selv om man såvidt har truffet henne.

Men hvordan har det seg at din venninne inviterer deg med til hennes venninnes bursdag? 

• Liker 2
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, naturligvis skal du det.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du går i noens bursdagsfeiring, så må du selvsagt ha med deg en gave! Det trenger selvsagt ikke være noe stort eller dyrt, men det er det er frekt å komme tomhendt - selv om du ikke kjenner henne. Hun har jo invitert deg (gjennom din venninne) så det ville være en dårlig måte å si «takk for invitasjonen» å komme uten en  oppmerksomhet ☺️

Anonymkode: 0f0c7...278

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Er du bedt i bursdag og skal gå, har du selvfølgelig med gave. trenger ikke være noe stort bare en liten oppmerksomhet som ei flaske vin, blomst eller noe.

AnonymBruker
Skrevet

Hva med en spleis med din venninne? Eller som de andre her en flaske vin eller en annen liten oppmerksomhet, trenger jo ikke være noe dyrt.

Anonymkode: a909b...583

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvis dere er unge ville jeg tatt med meg saltstenger, nøtter, dipp, potetgull e.l. Eventuelt en flaske vin. Kommer an på hvor god råd du har. 

Anonymkode: a648b...43b

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes man skal ta med en liten oppmerksomhet, uansett om man kjenner bursdagsbarnet eller ikke. Med mindre personen har sagt at h*n ikke vil ha gaver (men selv da pleier jeg å ta med en liten ting :P). 100 kr er en fin grense. Du kan ta med en pose med fin kaffe/te, en vinflaske, god sjokolade, en kake eller lignende. Spør venninnen din om hva denne personen liker - dumt å ta med kaffe hvis hun ikke drikker det. Evt. spleise med henne, men hvis hun tenker å kjøpe noe dyrt synes jeg ikke du skal betale halvparten, en hundrelapp er nok synes jeg siden du ikke kjenner denne personen godt. 

Anonymkode: bc3bb...381

Skrevet

Jeg synes man skal ta med en gave, det trenger ikke å koste all verden. Eller du kan spleise på gave sammen med venninna di.

Skrevet

Ryddet for spekulasjoner og avsporinger.

Edie, adm.

AnonymBruker
Skrevet
På 31.3.2019 den 5.28, AnonymBruker skrev:

En liten , ikke for dyr gave er greit, du trenger ikke bruke mye penger, men hyggelig komme med en oppmerksomhet.

Anonymkode: 3fdc6...9f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...