AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #1 Skrevet 31. mars 2019 Noen kvinner vil at ektemannen skal kastrere seg. Katolske munker velger å kastrere seg selv. Selv ba jeg om ballbusting fra en politidame og og hun ville kjæresten skulle gjøre (sikkert for å sikre seg selv) og andre jenter ville gjøre det med spikes (da trakk jeg meg), for da er det mest sannsynlig at det blir mest mulig skade. Hva er greia her egentlig? Noen kvinner som si hva det handler om? Og ikke snakk om feminisme og at alle menn er fæle, vær så snill. Anonymkode: cc1e4...8c0
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #3 Skrevet 31. mars 2019 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Noen kvinner vil at ektemannen skal kastrere seg. Katolske munker velger å kastrere seg selv. Selv ba jeg om ballbusting fra en politidame og og hun ville kjæresten skulle gjøre (sikkert for å sikre seg selv) og andre jenter ville gjøre det med spikes (da trakk jeg meg), for da er det mest sannsynlig at det blir mest mulig skade. Hva er greia her egentlig? Noen kvinner som si hva det handler om? Og ikke snakk om feminisme og at alle menn er fæle, vær så snill. Anonymkode: cc1e4...8c0 Du må befinne deg i et meget spesielt miljø... Anonymkode: 7e68b...a2c 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #4 Skrevet 31. mars 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du må befinne deg i et meget spesielt miljø... Anonymkode: 7e68b...a2c Jeg er ikke i et miljø Anonymkode: cc1e4...8c0
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #5 Skrevet 31. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er ikke i et miljø Anonymkode: cc1e4...8c0 Du bor alene på en øde øy uten kontakt med omverdenen? Og likevel kjenner du opp til flere kvinner som ønsker å kastrere menn? Anonymkode: 7e68b...a2c 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå