AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #1 Skrevet 31. mars 2019 Hei! Jeg er i en rar situasjon. For 5 år siden flyttet jeg bort for å ta master. Før jeg flyttet hadde jeg en bestevenninne som jeg var venn med i ca. 10 år. Når jeg flyttet bort tok jeg kontakt med hun ofte, ringte hun og skrev med hun. Når jeg kom hjem på besøk 1-2 ganger i året fant vi på noe. Men så begynte kontakten og bli mindre og mindre, og tilslutt var det bare jeg som kontaktet hun. I denne perioden var moren min også syk, og jeg skrev dette til hun. Det siste jeg har skrevet handler om dette, og da svarte hun aldri. Etter dette tenkte jeg at jeg skal se hvor lang tid det tar før hun tar kontakt, da jeg ikke gidder mer. Nå sitter jeg her, 5 år senere. Ingen kontakt, ingen melding, ingen telefon på alle disse årene. Så har det seg slik at hun har sagt til felles bekjente at hun savner meg. Jeg savner hun også, men føler meg og irritert over at når jeg trengte hun sluttet hun å svare og når jeg flyttet bort betyr jeg ikke noe lengre. Vet også at hun har få venner, og eneste vennene hun er med er kjæresten og kompisene til kjæresten. Mistenker at det er derfor hun "savner meg". Hva skal jeg gjøre? Jeg tenkte å sende henne en melding, men samtidig vil jeg og presisere at jeg ikke ønsker å være venner om det er ett enveis vennskap. Vil også legge til at jeg har ikke mistet kontakt med noen av mine andre venninner fra hjemme. Litt mindre kontakt har det jo blitt, men alt er som før når jeg er med dem. Anonymkode: fd705...006
Gjest O.G. Skrevet 31. mars 2019 #2 Skrevet 31. mars 2019 Du skal ikk gjøre noe som helst fordi denne damen viste deg at hun ikke var ei venninne av deg. Hun kan holde seg til typen sin og typens venner med kjærester.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #3 Skrevet 31. mars 2019 Kan det hende at hun selv hadde noen problemer for fem år siden, men at hun ikke ville belemre deg med dem ettersom din mor var syk og du hadde nok med det? Ville gitt henne en sjanse. Ring henne bare for å høre hvordan hun har det? En telefonsamtale forplikter ikke, og du blir ikke låst fast til henne for alltid. Anonymkode: 2dd4b...343 2
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #4 Skrevet 31. mars 2019 Hun har jo ikke tatt kontakt med deg, så jeg ville ha ventet til hun faktisk hadde tatt kontakt. Videre hadde jeg egentlig ikke giddet et vennskap, men jeg hadde svart høflig på meldingen. Anonymkode: fdf54...acb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå