Gå til innhold

Hvordan forføre ham?

Fremhevede innlegg

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har et flørte-forhold til en mann. Vi er ikke kjærester men heller ikke bare gode venner. Vi har en kjærlighet til hverandre, det er vi enige om.

Jeg har en god stund prøvd å få ham til noe fysisk, jeg lengter så etter det. Men han er sterkt religiøs og sier bastant at han har ikke moral til å kunne gå hen og ligge med meg. Men han tør jo knapt kysse meg.

Hva kan jeg gjøre for å prøve få han til å løsne LITT på snippen idet minste?og samtidig ha respekt for grenser han har?

Jeg gir snart opp.

PS. Jeg vet han er tiltrukket og tenner på meg. Det har han sagt...

Anonymkode: 34f0c...e6f

Les litt fra Bibelen til han. Kanskje han ser lyset  i «tunellen»

Men kong Salomo elsket mange fremmede kvinner foruten Faraos datter, moabittiske, ammonittiske, edomittiske, sidoniske, hetittiske, kvinner av de hedningefolk som Herren hadde talt om og sagt til Israels barn: Dere skal ikke gi dere i lag med dem, og de ikke med dere. Ellers kommer de for visst til å vende hjertene deres til sine guder. 

Disse kvinnene holdt Salomo seg til, og dem elsket han. Han hadde sju hundre hustruer av fyrstelig rang og tre hundre medhustruer. Disse hustruene hans bøyde hans sinn”. (1. Kongebok 11:1-3).

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jo jeg tror jeg kan få han på gli...tenker ikke at jeg må ligge med han men i det minste kose litt..

Han blir veldig kåt når vi prater om sex osv og jeg vil egentlig ha denne mannen. Vil gjerne ha konkrete tips istedet for råd om å gi opp. Han er en bra mann. 

Ts

Esek 16,17

"Du tok smykkene dine av sølv og gull som jeg hadde gitt deg, og laget deg mannfolkbilder, som du drev hor med."

Får han på gli?

på 

Anonymkode: 67237...d2a

Skrevet

Han er kristen 

I kristendomen er alt mulig.

1Mos 20,11-12

"Abraham svarte: "Jeg tenkte: Det er sikkert ingen gudsfrykt på dette stedet; de kommer til å slå meg i hjel på grunn av min kone. Og så er hun virkelig min søster; hun er datter av min far, men ikke av min mor. Og hun ble min kone.

AnonymBruker
Skrevet

Bare gi opp. Religiøs = dum. Ikke sløs tiden på sånne tåper.

Anonymkode: 7f77b...300

Høys 5,4

"Min elskede stakk hånden inn gjennom luken, da bruste mitt indre imot ham. Jeg stod opp, ville åpne for min venn, da dryppet det myrra av mine hender, myrra fra fingrene mine rant ned på dørhåndtaket."

Les dette for din kristne venn. 

Anonymkode: 67237...d2a

AnonymBruker
Skrevet

joda, takk for alle bibelske innspill.... har flirt litt her nå. Nei jeg vet ikke om jeg får han på gli, han snakker så mye om høy moral og hvor viktig det er å beholde den moralen....

Jeg tror jeg bare, under kyssing, må prøve å kose litt med ham, men har hittil respektert hans grenser veldig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...