AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #1 Skrevet 30. mars 2019 Har et flørte-forhold til en mann. Vi er ikke kjærester men heller ikke bare gode venner. Vi har en kjærlighet til hverandre, det er vi enige om. Jeg har en god stund prøvd å få ham til noe fysisk, jeg lengter så etter det. Men han er sterkt religiøs og sier bastant at han har ikke moral til å kunne gå hen og ligge med meg. Men han tør jo knapt kysse meg. Hva kan jeg gjøre for å prøve få han til å løsne LITT på snippen idet minste?og samtidig ha respekt for grenser han har? Jeg gir snart opp. PS. Jeg vet han er tiltrukket og tenner på meg. Det har han sagt... Anonymkode: 34f0c...e6f
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #2 Skrevet 30. mars 2019 Bare gi opp. Religiøs = dum. Ikke sløs tiden på sånne tåper. Anonymkode: 7f77b...300 6
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #3 Skrevet 30. mars 2019 Han kan ikke forføres med annet enn en giftering høres det ut som. Hadde kutta han ut gitt. Anonymkode: 9c817...ca7
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #4 Skrevet 30. mars 2019 Hvilken religion ? Hvis man er muslim kan man jo evt avtale noe mer enn bare et "ligg". Hvilken kultur har du TS? Anonymkode: 0b7c2...207
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #5 Skrevet 30. mars 2019 Jo jeg tror jeg kan få han på gli...tenker ikke at jeg må ligge med han men i det minste kose litt.. Han blir veldig kåt når vi prater om sex osv og jeg vil egentlig ha denne mannen. Vil gjerne ha konkrete tips istedet for råd om å gi opp. Han er en bra mann. Ts Anonymkode: 34f0c...e6f
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #6 Skrevet 30. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvilken religion ? Hvis man er muslim kan man jo evt avtale noe mer enn bare et "ligg". Hvilken kultur har du TS? Anonymkode: 0b7c2...207 Han er kristen Anonymkode: 34f0c...e6f
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #7 Skrevet 30. mars 2019 Han sier han ikke vil ha sex, men hva definerer han som sex da? Kun penetrering eller er f.eks. oralsex ok? Tafsing? Nakenhet? Du kan jo foreslå noe konkret ut fra hva han svarer på det. Anonymkode: 2f072...95e
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #8 Skrevet 30. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Han er kristen Anonymkode: 34f0c...e6f Hvis du liker han virkelig og han liker deg også. Kan dere avtale å prøve ut noe langvarig. Men da må de være overbevisende at begge har samme verdier. og at du ikke er en som bare ligger rundt hele tiden. Du må virke spesiell for akkurat han. Hvor gamle er dere? Anonymkode: 0b7c2...207
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #9 Skrevet 30. mars 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har et flørte-forhold til en mann. Vi er ikke kjærester men heller ikke bare gode venner. Vi har en kjærlighet til hverandre, det er vi enige om. Jeg har en god stund prøvd å få ham til noe fysisk, jeg lengter så etter det. Men han er sterkt religiøs og sier bastant at han har ikke moral til å kunne gå hen og ligge med meg. Men han tør jo knapt kysse meg. Hva kan jeg gjøre for å prøve få han til å løsne LITT på snippen idet minste?og samtidig ha respekt for grenser han har? Jeg gir snart opp. PS. Jeg vet han er tiltrukket og tenner på meg. Det har han sagt... Anonymkode: 34f0c...e6f Vel, det er noe han SIER. Det betyr ikke at det er sant. Sånne ting kan vi aldri vite helt sikkert. Kan hende du blir holdt for narr. Menn sier masse og mener det ikke. Er så typisk kg å si ting som: «han elsker meg assa, jeg bare vet det og bestemmer det»🙄🙄🙄 vi lever i en verden som ikke er som på film, enda alle prøver å leve opp til det uoppnåelige... Anonymkode: 8a4ce...3d4
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #10 Skrevet 30. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vel, det er noe han SIER. Det betyr ikke at det er sant. Sånne ting kan vi aldri vite helt sikkert. Kan hende du blir holdt for narr. Menn sier masse og mener det ikke. Er så typisk kg å si ting som: «han elsker meg assa, jeg bare vet det og bestemmer det»🙄🙄🙄 vi lever i en verden som ikke er som på film, enda alle prøver å leve opp til det uoppnåelige... Anonymkode: 8a4ce...3d4 Hva mente du egentlig?at han bare sier at han er tiltrukket eller at han bare sier at han har høy moral? Vi er begge skilt og godt over 40. Han er en ærlig sjel. Og jeg har levd såpass at jeg forstår han er trukket mot meg, blir veldig kåt osv men vil ikke ta det videre pga moralen sin. Han blir så bastant på det syns jeg...! Anonymkode: 34f0c...e6f
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #11 Skrevet 30. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvis du liker han virkelig og han liker deg også. Kan dere avtale å prøve ut noe langvarig. Men da må de være overbevisende at begge har samme verdier. og at du ikke er en som bare ligger rundt hele tiden. Du må virke spesiell for akkurat han. Hvor gamle er dere? Anonymkode: 0b7c2...207 Han vet jeg ikke ligger rundt. Vi har begge lange forhold bak oss og godt voksne. Anonymkode: 34f0c...e6f
Gjest 007_008_007 Skrevet 30. mars 2019 #12 Skrevet 30. mars 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken religion ? Hvis man er muslim kan man jo evt avtale noe mer enn bare et "ligg". Hvilken kultur har du TS? Anonymkode: 0b7c2...207 Selvsagt må man være muslim for å ikke å være prosmiskuøs...
Gjest Linn35 Skrevet 30. mars 2019 #13 Skrevet 30. mars 2019 Typisk menn å fronte at de har så høy moral og bli "bastante" på det, når de faktisk kjenner på det absolutt motsatte : supersvake og med en så sterk lyst at det eneste som funker for dem er å proklamere høyt og tydelig for seg selv at dette kan jeg ikke. Snakker av erfaring. Jeg tror han brenner etter deg men han prøver iherdig holde seg fast.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #14 Skrevet 30. mars 2019 1 minutt siden, Linn35 said: Typisk menn å fronte at de har så høy moral og bli "bastante" på det, når de faktisk kjenner på det absolutt motsatte : supersvake og med en så sterk lyst at det eneste som funker for dem er å proklamere høyt og tydelig for seg selv at dette kan jeg ikke. Snakker av erfaring. Jeg tror han brenner etter deg men han prøver iherdig holde seg fast. S e x i s m Anonymkode: 7f77b...300
Gjest Linn35 Skrevet 30. mars 2019 #15 Skrevet 30. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: S e x i s m Anonymkode: 7f77b...300 Hva mener du egentlig?at jeg generaliser? Det mente jeg ikke men jeg tror det KAN være en tanke at det er slik det henger sammen....
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #16 Skrevet 30. mars 2019 1 minutt siden, Linn35 said: Hva mener du egentlig?at jeg generaliser? Det mente jeg ikke men jeg tror det KAN være en tanke at det er slik det henger sammen.... Med noen få av disse rare, kleine religiøse fanatikerne? Ja... men å si at det er en "manneting" blir litt drøyt. Vi er stort sett ganske ærlige med at vi vil ha sex, heldgivis. Håper ikke disse gærningene som liksom ikke vil ha sex ødelegger ryktet vårt. Anonymkode: 7f77b...300
Gjest Linn35 Skrevet 30. mars 2019 #17 Skrevet 30. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Med noen få av disse rare, kleine religiøse fanatikerne? Ja... men å si at det er en "manneting" blir litt drøyt. Vi er stort sett ganske ærlige med at vi vil ha sex, heldgivis. Håper ikke disse gærningene som liksom ikke vil ha sex ødelegger ryktet vårt. Anonymkode: 7f77b...300 Skjønner. Mente det er typisk NOEN menn 😉 enten det Er religion, at de er i et forhold, at de syns det er umoralsk osv....da sier de gjerne en ting med fornuften men de vil jo egentlig ha sex. De fleste menn vil det 😉
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #18 Skrevet 30. mars 2019 3 minutter siden, Linn35 said: Skjønner. Mente det er typisk NOEN menn 😉 enten det Er religion, at de er i et forhold, at de syns det er umoralsk osv....da sier de gjerne en ting med fornuften men de vil jo egentlig ha sex. De fleste menn vil det 😉 Haha, det der stemmer. Menn vil ha sex med alle og enhver, uansett om man er i forhold eller ikke. Gjør det litt mer komplisert bare. Anonymkode: 7f77b...300
Gjest Linn35 Skrevet 30. mars 2019 #19 Skrevet 30. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Haha, det der stemmer. Menn vil ha sex med alle og enhver, uansett om man er i forhold eller ikke. Gjør det litt mer komplisert bare. Anonymkode: 7f77b...300 Ja og for at de da ikke skal falle i utroskap eller "i synd"(som i tilfellet ts beskriver) så kan noen menn bli bastante og fronte tilsynelatende høy moral... I bunn og grunn prøver de bare overbevise seg selv...
Hartroa Skrevet 31. mars 2019 #20 Skrevet 31. mars 2019 Hvor lenge har dere møtt hverandre? Kan vel tenkes at han ikke vil ha sex før han vet at dere begge vil satse. Det virket jo som dere bare er "litt mer en gode venner." Så det kan jo hende at han vil vente til dere har definert dere. Ikke bare for fordi han vil vente med sex med sin egen del, men det kan også være at han føler han bruker deg, dersom dere har sex før dere er kjærester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå