Gå til innhold

Dere som har blitt utsatt for hersketeknikker fra andre kvinner, helt ufortjent

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere har kanskje også opplevd at dem har vært "ute etter dere" i livet, og forsøkt å få dere til å bli sinte. Dette for å kunne starte drama og få dere ut i problemer og i et dårlig lys..

Hva var grunnen til at nettopp DU ble plukket ut som offer?

Anonymkode: 73fa8...28f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dere har kanskje også opplevd at dem har vært "ute etter dere" i livet, og forsøkt å få dere til å bli sinte. Dette for å kunne starte drama og få dere ut i problemer og i et dårlig lys..

Jeg er sikker på at det finnes nok av dem som har opplevd dette :)

Fortell om deres egenskaper, posisjon, sosiale status osv.

Jeg vil vite "hvem" herskerne er ute etter å ta. 

AnonymBruker
Skrevet

.

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er sikker på at det finnes nok av dem som har opplevd dette :)

Fortell om deres egenskaper, posisjon, sosiale status osv.

Jeg vil vite "hvem" herskerne er ute etter å ta. 

I mitt tilfelle var jeg yngst og "svakest" men samtidig mest talentfull i en liten gruppe. Jeg fikk oppgaver av sjefen som var veldig høyt oppe i nivå mens jeg var da junior. Dette tolte ikke de eldre folka der som var over meg i "rank" seniorer og sånt.

De mobbet meg til jeg fikk angst problemer og psykiske problemer, stressnakke osv. 

Dette var menn da.

Anonymkode: f44e1...82d

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var nyest og gjorde ting på min måte i stedet for å følge "lederen." 

Anonymkode: 00739...0bf

Skrevet

Fordi jeg ville ta tak i ukultur og vanstyre. Det skjedde i jobb og i privat verv. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg opponerte mot en ukultur på jobb fordi jeg mente at visse ting/krav fra disse damene var et brudd på arbeidsavtalen. Og da ble det bråk.. Jeg ble ikke mobbet men du verden for noen herskerteknikker en del har haha. Rett og slett flaut. 

Anonymkode: cbd0d...dea

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat hvorfor er det vanskelig å si, men mest sannsynlig handlet det om å bevare sin egen posisjon og frykten for konkurranse i personens hode. Vedkommende kjørte bølle/bulldosertaktikken og vedkommende avfeide alle forsøk på innspill siden vedkommende var nærmest allvitende virket det som. Hun fremsto egentlig bare som dum og plump.

Anonymkode: 10db6...2f0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk til å forandre livet mitt til det bedre og plutselig var alt jeg sa feil for visse personer. Ord ble snudd og vridd på for å sette meg i dårlig lys foran andre.

Anonymkode: 1b716...061

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...