AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #1 Del Skrevet 30. mars 2019 Noen som vet om Ikea skal ha kampanje på kjøkken snart? Skal pusse opp og kjøpe to kjøkken. Må si det hadde gjort seg med gavekort hvis de kjører kampanjen som har vært tidligere år 😊😍 Anonymkode: 9ad52...573 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #2 Del Skrevet 31. mars 2019 Det vet jeg dessverre ikke, men pleier ikke det å være på høsten? Tror det var på høsten da jeg kjøpte. Anonymkode: b82ff...096 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #3 Del Skrevet 31. mars 2019 Det vet jeg ikke, men sånt blir vel annonsert på Facebook-siden deres, så det er lurt å følge den. Anonymkode: 452a1...212 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #4 Del Skrevet 31. mars 2019 Det annonseres 14 dager før. Det lønner seg å være Ikea Family-medlem, for da får man melding om det på sms og/eller mail Anonymkode: 43419...c1e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #5 Del Skrevet 31. mars 2019 Noen ganger har det vært i uke 11, andre ganger har det vært de siste ukene i april Anonymkode: 43419...c1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #6 Del Skrevet 31. mars 2019 Jeg har googlet litt og tidligere ser det ut som det har vært i mars/april, noen ganger på høsten og andre ganger i januar. Ikke lett å vite på forhånd da, med andre ord 😊 Men skal følge med både på facebook og family member. De vil altså, erfaringsmessig, garantert annonsere det to uker før kampanjen starter?😊 Ts Anonymkode: 9ad52...573 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #7 Del Skrevet 31. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jeg har googlet litt og tidligere ser det ut som det har vært i mars/april, noen ganger på høsten og andre ganger i januar. Ikke lett å vite på forhånd da, med andre ord 😊 Men skal følge med både på facebook og family member. De vil altså, erfaringsmessig, garantert annonsere det to uker før kampanjen starter?😊 Ts Anonymkode: 9ad52...573 Ja, det har jeg lest at Ikea gjør Lykke til! Anonymkode: 43419...c1e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #8 Del Skrevet 31. mars 2019 Var jeg deg ville jeg hatt kjøkkentegningen klar og bare møtt opp den dagen du får melding om kampanje. Du er garantert ikke den eneste som kommer innom de dagene. Om du har alt klart er du sikker på at de har alt på lager. Anonymkode: be818...5cf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #9 Del Skrevet 31. mars 2019 De hadde nettopp hvitevarekampanje :) tror de har kampanje omtrent fire ganger i året :) jobber selv i butikk da, og vi får ikke lov til å si ifra om kommende kampanjer før 2 uker før den starter :) Anonymkode: a8667...0f0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #10 Del Skrevet 1. april 2019 De hadde hvitevarekampanje i januar. Vi fikk et hint om det før jul. Anonymkode: fa61e...aab Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. april 2019 #11 Del Skrevet 4. april 2019 IKEA er ikke billigst på kjøkken. Kvik har lavere priser når de kjører kampanjer. I tillegg få du kjøkkenet tegnet gratis til deg av en interiørdesign fagperson. På IKEA må du sitter lenge og tegne selv. Og så betale mer for det. Ser ikke vitsen... Anonymkode: 716b4...a52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. april 2019 #12 Del Skrevet 5. april 2019 På 4.4.2019 den 2.14, AnonymBruker skrev: IKEA er ikke billigst på kjøkken. Kvik har lavere priser når de kjører kampanjer. I tillegg få du kjøkkenet tegnet gratis til deg av en interiørdesign fagperson. På IKEA må du sitter lenge og tegne selv. Og så betale mer for det. Ser ikke vitsen... Anonymkode: 716b4...a52 Det er jeg ikke helt enig i. Vi tegnet kjøkken på Kvik da de hadde Black Friday tilbud med 20 % rabatt. Da ble det rundt 95 000,- for selve innredningen (ikle hvitevarer, det har vi kjøpt en annen plass). Tegnet tilsvarende kjøkken på Ikea med voxtorp fronter, og der kom det på 55 000,-. Så det var relativt stor forskjell selv om Kvik hadde 20% rabatt i den perioden. Ts Anonymkode: 9ad52...573 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå