Gå til innhold

Skulle hatt menstruasjon i dag. Ingen symptomer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi prøver på en liten. Har IKM i dag. Syklusen min kan variere litt, men har jo et lite håp likevel. Har selvfølgelig ingen tester. 

Men.. Bør jeg ha merket noen symptomer på graviditet nå om jeg er gravid? Er det vanlig å merke noe nå? Hva bør jeg i så fall merke. Jeg har merket litt mensmurringer gjennom uka eneste jeg kommer på. 

Anonymkode: 8c5e6...b4f

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er så spent. Ingen symptomer på hverken mens eller graviditet! Bør jeg kjenne noe nå om jeg er gravid? 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

En har minst symptomer på graviditet den mnd det klaffer 😉 eg hadde bare eksrakviser før ikm. Ellers ingen tegn annet enn positiv test:)🤞🤞🤞

Anonymkode: 184f2...7a9

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En har minst symptomer på graviditet den mnd det klaffer 😉 eg hadde bare eksrakviser før ikm. Ellers ingen tegn annet enn positiv test:)🤞🤞🤞

Anonymkode: 184f2...7a9

Takk. Til og med når ikm er nå? Siden syklusen min varierer noen dager så vet jeg ikke nøyaktig, men kommer den ikke i dag heller er det den lengste syklusen jeg har hatt. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk. Til og med når ikm er nå? Siden syklusen min varierer noen dager så vet jeg ikke nøyaktig, men kommer den ikke i dag heller er det den lengste syklusen jeg har hatt. 

Mensen kan komme for sent eller utebli en måned av mange grunner. En av dem er at man ønsker intenst å bli gravid. En annen er stress. Det finnes en rekke andre grunner også. Å være gravid er bare én mulighet. 

Dra på et søndagsåpent apotek eller butikk (hvis det finnes nær der du bor) og kjøp en test, og så ta den med morgenurin i morgen tidlig. Hvis den er positiv, så vet du sikkert. Hvis den er negativ, så er du enten ikke gravid eller så var kanskje eggløsningen din forsinket denne måneden. I så fall kan det hende at testen ikke klarer å registrere HCG i kroppen din ennå (at du er gravid, men at det er for tidlig å teste relativt til eggløsning og befruktning) eller så kommer mensen om noen dager. 

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ømme pupper hele sist uke (måtte holde på de når jeg jogga😂) og mer kviser. Svaaaak positiv fredag, svak positiv i går, og positiv i dag 🤰🏼 Sist gang jeg var gravid hadde jeg kun ekstremt ømme pupper, mye verre enn denne gangen. Kjøp en test på bensinsstasjon eller søndagsåpent i dag, så kan du teste i morgen tidlig 😊 

Anonymkode: 232b3...f23

AnonymBruker
Skrevet

Mange har ingen symptomer i det hele tatt. Ved IKM hadde jeg kun mensenmurringer som symptom. 

Anonymkode: e037b...31a

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, ididi skrev:

Mensen kan komme for sent eller utebli en måned av mange grunner. En av dem er at man ønsker intenst å bli gravid. En annen er stress. Det finnes en rekke andre grunner også. Å være gravid er bare én mulighet. 

Dra på et søndagsåpent apotek eller butikk (hvis det finnes nær der du bor) og kjøp en test, og så ta den med morgenurin i morgen tidlig. Hvis den er positiv, så vet du sikkert. Hvis den er negativ, så er du enten ikke gravid eller så var kanskje eggløsningen din forsinket denne måneden. I så fall kan det hende at testen ikke klarer å registrere HCG i kroppen din ennå (at du er gravid, men at det er for tidlig å teste relativt til eggløsning og befruktning) eller så kommer mensen om noen dager. 

Jeg er veldig klar over det. Jeg har ikke mulighet for å få kjøpt test før i morgen. 

Uansett nå kom menssmertene for fullt så blir ikke noen baby denne mnd heller.

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er veldig klar over det. Jeg har ikke mulighet for å få kjøpt test før i morgen. 

Uansett nå kom menssmertene for fullt så blir ikke noen baby denne mnd heller.

:( Håper det funker for dere snart!

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, ididi skrev:

:( Håper det funker for dere snart!

Takk. Jeg tror vi bør gå til utredning. Vi har prøvd så lenge. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...