Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet man ikke skal tro på dette slavisk, men som underholdning. Hva kan du fortelle om mitt kjærlighetsliv nå og fremover? Sitter her med klump i magen. Tusen takk🙏 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Frustrasjon over mann med brunt hår og grønne el brune øyne(?). Er du usikker på om det blir dere el om han elsker deg?

Vil du ha ham må du være tydelig. Veldig tydelig. Hvis ikke vil det dukke opp en annen, lyshåret mann. Veldig snill men i dine øyne litt kjedelig.

Du må ta et valg. Følge hjerte ditt og ikke la frykten din ta overhånd. Sorgen du bærer vil passere men du har selv nøkkel til hva som vil skje. Som sagt.. En av to menn blir f din men du må være mer tydelig.

Anonymkode: 96a9b...e2d

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Frustrasjon over mann med brunt hår og grønne el brune øyne(?). Er du usikker på om det blir dere el om han elsker deg?

Vil du ha ham må du være tydelig. Veldig tydelig. Hvis ikke vil det dukke opp en annen, lyshåret mann. Veldig snill men i dine øyne litt kjedelig.

Du må ta et valg. Følge hjerte ditt og ikke la frykten din ta overhånd. Sorgen du bærer vil passere men du har selv nøkkel til hva som vil skje. Som sagt.. En av to menn blir f din men du må være mer tydelig.

Ps. Tror du er blitt veldig såret av noe. Da kan det beste være å gå videre. Å gi slipp er tøft men av og til nødvendig.

Kan og være jeg blander de to mennene...at han nå er lys og han som kommer er mørk...usikker på rekkefølgen her. 

Skrevet

Jeg spår at du overtenker og stresser så mye at det bare blir rot. Og du føler deg såret etterpå. 

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ps. Tror du er blitt veldig såret av noe. Da kan det beste være å gå videre. Å gi slipp er tøft men av og til nødvendig.

Kan og være jeg blander de to mennene...at han nå er lys og han som kommer er mørk...usikker på rekkefølgen her. 

Du har helt rett i noe det du skriver. Min nåværende kjæreste har mørkt hår, men blå øyne. Og vi står nå på hell til å finne ut om det blir slutt eller ikke😥💔 Takk for at du gadd å spå. En mann med lyst hår.. Hvor vil jeg treffe han?🤣 Kommer ikke på noen blonde menn jeg kjenner engang.. 

Skrevet
2 minutter siden, Poppeloppane skrev:

Du har helt rett i noe det du skriver. Min nåværende kjæreste har mørkt hår, men blå øyne. Og vi står nå på hell til å finne ut om det blir slutt eller ikke😥💔 Takk for at du gadd å spå. En mann med lyst hår.. Hvor vil jeg treffe han?🤣 Kommer ikke på noen blonde menn jeg kjenner engang.. 

Han har forresten såret meg, ja. 

AnonymBruker
Skrevet

Rydd ut og fjern en del mennesker fra ditt liv. Bytt jobb, og oppsøk steder som har noe med slekt bak i tid å gjøre. Særlig i sommer. Grænn bakke, noen trær og ved sjø.

Anonymkode: 4f010...c18

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Rydd ut og fjern en del mennesker fra ditt liv. Bytt jobb, og oppsøk steder som har noe med slekt bak i tid å gjøre. Særlig i sommer. Grænn bakke, noen trær og ved sjø.

Anonymkode: 4f010...c18

Jasså ja? Jeg holder på søke nye jobber😊

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, Poppeloppane skrev:

Ok var usikker på øyefargen, sneiet faktisk innom blå også (derfor jeg skrev et spørsmålstegn i parentes). Og da var det som jeg trodde, at du er blitt såret og lurer på veien videre. 

Håper dere finner ut av dette. Jeg er usikker på hvor han lyse kommer inn i bildet, men jeg ser et stor setting, kan være konfirmasjon, bryllup, fest av noe slag....er det noe i vente du vet du skal delta på? Der vil han dukke opp og gjøre noe med deg. Men før det vil det være avklart med han andre. Du vil kjenne i ditt hjerte hva du skal gjøre og hvilken vei du skal gå. Ønsker deg lykke til!

15 timer siden, Poppeloppane skrev:

Han har forresten såret meg, ja. 

Tenkte det. Vondt, men kan det tilgis?

Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok var usikker på øyefargen, sneiet faktisk innom blå også (derfor jeg skrev et spørsmålstegn i parentes). Og da var det som jeg trodde, at du er blitt såret og lurer på veien videre. 

Håper dere finner ut av dette. Jeg er usikker på hvor han lyse kommer inn i bildet, men jeg ser et stor setting, kan være konfirmasjon, bryllup, fest av noe slag....er det noe i vente du vet du skal delta på? Der vil han dukke opp og gjøre noe med deg. Men før det vil det være avklart med han andre. Du vil kjenne i ditt hjerte hva du skal gjøre og hvilken vei du skal gå. Ønsker deg lykke til!

Neppe.. 

Skrevet (endret)

Har du lyst å spå meg også? 

Kan etterfylle med info i tilfelle 😉

Endret av Kikkisixx
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dvs, det kommer helt an på han. Og innerst inne trur jeg ikke han er villig endre seg. 

Skrevet

Dette er din framtid

t99ba24_Katzenlady.jpg

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, Kikkisixx skrev:

Har du lyst å spå meg også? 

Kan etterfylle med info i tilfelle 😉

Er det meg du spør? Da må jeg ha noe håndfast. Du må si noe om hva du lurer på?

Skrevet
13 timer siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Dette er din framtid

t99ba24_Katzenlady.jpg

Ser ut som meg ja😊

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, Poppeloppane skrev:

Dvs, det kommer helt an på han. Og innerst inne trur jeg ikke han er villig endre seg. 

Nei da har det ingenting for seg å bli. Du må ta vare på deg selv og gjøre det som er godt og riktig for deg. Og tro meg, gir du han opp så vil du møte denne andre 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...