Gå til innhold

Vanlig å kjenne at han spruter inni?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det vanlig å ikke kjenne når mannen spruter inni deg? Har en ny knullevenn å merker ingenting når han spruter inni meg,eneste grunnen til at jeg vet han kommer er fordi han sier ifra at nå kommer han. 

Anonymkode: 07bcb...0c7

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kun en jeg har kjent det med, fordi han spruter så mye og så hardt. Ellers har det vært som du sier, at jeg vet det fordi jeg ellers hører at han kommer, eventuelt kjenner det på kroppen hans ellers. 

Anonymkode: 4589d...8ae

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han spruter mye men kjenner det ikke likevel. Med andre har jeg kjent det.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han spruter mye men kjenner det ikke likevel. Med andre har jeg kjent det.

Noen får mere skjelvninger i kroppen og får rykninger når de kommer. Selve spruten er nesten umulig å kjenne. Er jo ikke som en dusjstråle eller høytrykksspyler når menn kommer heller.😂

Anonymkode: d0bd3...41c

• Liker 4
Skrevet

Med min nye unge elsker kan jeg faktisk kjenne det av og til, når det er en stund siden han har tømt seg. Første gangen etter vi har vært fra hverandre en stund. Kan være at jeg har glemt hvor mye kraft og styrke det er i en ung manns sprut.  De herlige rykningene i kuken rett før er jo bare såååå skjønt   😍.    

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, bullehurk skrev:

Med min nye unge elsker kan jeg faktisk kjenne det av og til, når det er en stund siden han har tømt seg. Første gangen etter vi har vært fra hverandre en stund. Kan være at jeg har glemt hvor mye kraft og styrke det er i en ung manns sprut.  De herlige rykningene i kuken rett før er jo bare såååå skjønt   😍.    

Huff ikke minn meg på hvor kraftig spruten kunne være når jeg var ung😂

Anonymkode: d0bd3...41c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjent det med alle mine tidligere (en del...). Men kjenner ingenting med min nåværende. Ble litt overrasket av det. 

Anonymkode: f89d3...ff0

Skrevet

Her har spruten, mengden og følelsen blitt sterkere med årene. Noen ganger klarer jeg å komme to ganger og, men kun når jeg runker. Tror det er veldig individuelt hvordan noen kjenner det og ikke...

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri kjent det. Hverken med unge eller eldre. Kjenner jo selvfølgelig rykningene, men har aldri kjent spruten.

Anonymkode: 3cec9...e3a

• Liker 1
Skrevet

Jeg tror dette kan styres en del av mannen også. 

Man kan jo ha kosesex som gjerne avsluttes med å holde hardt rundt hverandre og kysse mens man kommer forsiktig, mer lar det renne inn, og man kan ha mer røff sex, spesielt hvis det er lenge siden sist, være dypt inne og komme i harde stråler som kjennes bedre. 

Det varierer som sagt. Også mengden. Hvis jeg har hatt lyst lenge, kommer det gjerne veldig mye. Tar man bare en «kjapp en» er det gjerne mindre 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner det godt når mannen spruter sæd inne i musa mi. Det kommer deilige rykninger i pikken hans. Herlig !!!

Anonymkode: 412cf...63f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Han faker. Neste gang ber du han sprute utenfor så du får beivs på at han kommer. Ellers bør du kaste han ut.

Anonymkode: 940e2...3b3

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri kjent det med noen.

Anonymkode: 81199...d17

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han faker. Neste gang ber du han sprute utenfor så du får beivs på at han kommer. Ellers bør du kaste han ut.

Anonymkode: 940e2...3b3

Ehh nei. Så fort jeg reiser meg opp så renner det masse sperm ut.

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri kjent spruten. Men merker det jo likevel. Og kjenner det når dét renner ut etterpå... 

Anonymkode: d817f...8fd

AnonymBruker
Skrevet

Er det virkelig så få som bruker komdom? Skjerp dere!

Anonymkode: 86eb4...1a1

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...