Gå til innhold

Hender det, at du av en eller annen grunn, utgir deg for å være kvinne når du er mann eller mann når du er kvinne når du lager tråder på KG?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hender det, at du av en eller annen grunn, utgir deg for å være kvinne når du er mann eller mann når du er kvinne når du lager tråder på KG? I så fall: Hvorfor?

Anonymkode: 1bb57...f76

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Anonymkode: 14036...f4f

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bytter kjønn enkelte ganger for å ikke bli gjenkjent. 

Anonymkode: 6c8e8...f8c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men jeg blir stadig beskyldt for å være mann i tråder her inne. Å akseptere og forstå at andre kvinner kan ha motstridende meninger enn en selv er visst veldig vanskelig og helt utenkelig..

Anonymkode: a6318...a30

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir stadig beskyldt for å være mann. Morsomt egentlig. Får ta det som et kvalitetsstempel på argumentene mine.

Anonymkode: bd7c5...9e0

• Liker 1
Skrevet

Jeg er egnetlig en kvinne som utgir meg for å være mann. Eller kanskje jeg nå er en mann som utgir meg for å være en kvinne.

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, men jeg blir stadig beskyldt for å være mann i tråder her inne. Å akseptere og forstå at andre kvinner kan ha motstridende meninger enn en selv er visst veldig vanskelig og helt utenkelig..

Anonymkode: a6318...a30

Jeg også😅 vi passer åpenbart ikke inn i svart-hvitt bilde av hvordan en kvinne er.

Men nei, jeg utgir meg aldri for å være noe jeg ikke er. 

• Liker 3
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nei, har ikke utgitt meg for å være mann, selv om noen har trodd jeg var mann på grunn av mitt første brukernavn her :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men når jeg forsøkte å skrive en kommentar angående problemer på grunn av oppførsel / handlingene fra ett kvinnelig familie-medlem. Da ble jeg temmelig kjapt anklaget for å spre "løgner" og alt sammen var viss nok 100 % min egen feil... 

Dette er helt normalt på Kvinneguiden: At uansett hva som skjer, så er det ALLTID mannen sin feil. Alle kvinner er garantert 100 % Uskyldige til enhver tid. 

Anonymkode: bfb9e...bb5

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke gjort det. Men ser en gang i blant at noen gir seg ut for å være mann i et innlegg og kvinne i et annet, i samme tråden.

Anonymkode: e42d0...656

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 31.3.2019 den 22.10, AnonymBruker skrev:

Jeg blir stadig beskyldt for å være mann. Morsomt egentlig. Får ta det som et kvalitetsstempel på argumentene mine.

Ironisk nok ga dette innlegget meg følelsen av at du er mann 😂

Ja, jeg vrir og vender litt på innlegg som er så personlige at jeg absolutt ikke vil bli gjenkjent. Da kan det hende at jeg endrer på kjønn også.

Anonymkode: 953a5...4ec

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På 31.3.2019 den 22.10, AnonymBruker skrev:

At du tar det som eit kvalitetsstempel er vell grunnen til at du blir beskyldt før å være mann. Høres ut som enn "menspleiner" 

Anonymkode: fb003...342

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Men en gang latet jeg som jeg var mannen i en situasjon. Han måtte ta hintet og hun var ikke interessert. 
Det var hun i virkeligheten, det vet jeg... men hun drev dette barnslige spillet.

Hun skrev også en tråd på kg...var samme svar til henne og. "Hvis han virkelig var interessert så hadde han ikke sluttet å spørre" opplegg.
Altså, skal aldri ts tro han/hun er noe for den de liker..

Anonymkode: 49bb4...765

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jepp. Ihvertfall når kvinner ber om råd fra kun menn 😂

Anonymkode: 54dc2...52f

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
On 3/31/2019 at 10:10 PM, AnonymBruker said:

Jeg tror det er motsatt, jeg ble beskyldt for å være mann da jeg som litt småfull skrev noe negativt og generaliserende om kvinner som var satt på spissen 🤣 

Anonymkode: 32f2b...7d1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Enkelte ganger går jeg inn for å være nøytral, f eks hvis jeg har et spørsmål, og jeg ikke vil at brukere skal ha noe ekstra bias i svaret utifra om de tror TS er mann eller kvinne.

Og noen få ganger har jeg blitt oppfattet som mann når jeg svarer på ting uten at det har vært tilsiktet. Har ikke noe problem med det.

Anonymkode: 80902...35f

Skrevet

Nei. Hvorfor i all verden skulle jeg det?

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

.

Endret av Nasse Nøff ❤

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...