Gå til innhold

Hvilken erfaring har du med å fortelle eller holde hemmelig at du var jomfru?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen andre jeg kan spørre, så jeg tar en sjanse og spør her. Hvilken erfaring har du med å fortelle eller holde hemmelig at du var jomfru? Og hva ser du på som fordeler og ulemper ved å si det eller ikke si det? Grunnen til at jeg spør er at jeg er jomfru og dater en som jeg har lyst til å ha sex med og jeg er veldig usikker på om jeg burde si det eller ikke.

Anonymkode: 440df...38c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Var også usikker på om jeg skulle si det eller ikke.

Vi var ganske langt uti kliningen, klærne var av og han prøvde å penetrere meg. Stoppet og sa at jeg aldri hadde gjort dette før og da smilte han og sa at han skulle være «forsiktig». Dette var med en ff, og jeg kjenner at det var veldig greit å si ifra. Ble litt klumsete og sånt, men det var jo forventet fra begge sin side. Fikk prøvd ut litt forskjellige stillinger og sånt så det hele ble jo egentlig bare ganske gøy!

Anonymkode: f75b1...6bc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sa ingenting, men det ble nok merka, det var jo ikke godt, bare vondt, føltes ut som jeg ble revet i to

Anonymkode: ae81c...ed1

AnonymBruker
Skrevet

Noen flere erfaringer?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde på en måte allerede tatt min egen jomfrudom, så det kunne ikke merkes "der nede", men han merket nok at jeg var ganske uerfaren... skjemmes fremdeles, det var så kleint.

Anonymkode: bd0b4...be6

Skrevet

Jeg sa ikke ifra, og det angra jeg veldig på etterpå. Visste ikke om det var normalt å stønne høyt eller ikke, så ble liggende å lage lyder som om jeg hyperventilerte. Den stakkars fyren trodde jo at jeg fikk et angstanfall. Sikkert ikke det du var bekymret for, men tror du hadde følt deg bedre om du sier ifra. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er mann da. Men jeg løy om at jeg hadde gjort det før og gjorde en liten innsats for å fremstå som erfaren. Ville at sexen skulle handle om sex, ikke at det var min første gang. Angret i etterkant fordi jeg ble forelsket i jenta, men ikke ville bli sammen med én jeg hadde løyet for.

Anonymkode: 29ea1...ddf

Skrevet (endret)

Jeg sa det ikke til den første jeg hadde sex med som ble min første kjæreste da jeg var 23 år. Jeg løy å sa jeg hadde hatt sex flere ganger. For det første var jeg flau over å ikke ha hatt sex før og om jeg hadde sagt det måtte forklare hvorfor jeg aldri hadde hatt det. Dette hadde ført til mange unødvendige spørsmål der jeg tenkte at hun da ville blitt påvirket av dette og sett meg i et annet lys og dermed mulig endret sine tanker om meg til noe jeg ikke mente ville vært en positiv endring. 

For det andre tenkte jeg at det ikke hadde noe å si om jeg var jomfru eller ikke rent praktisk. Vi var sammen i et år og hun vet det fortsatt ikke. 

mine følelser nå er at jeg skulle vært ærlig, men jeg var også redd for hva hun kunne si til sinne venninner om meg og at det ville kommet ut i min sirkel av venner og det hadde ikke jeg satt pris på. Likevel, ærlighet varer lengst.

Endret av megda
AnonymBruker
Skrevet

jeg hadde sex for første gang med en fyr jeg datet. jeg fortalte det aldri til han hverken i forkant eller i etterkant. Angrer ikke, tenker ikke over det nå og tenkte heller ikke over det da. vi hadde ikke snakket om antall sexpartnere tidligere heller så jeg løy heller ikke om det. For meg var ikke sex for første gang en big deal, jeg var veldig klar for det og det falt veldig naturlig. jeg var da 20 år. 

Anonymkode: 38c4e...f71

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil anbefale å si fra! Jeg gjor d med han jeg datet som ble min første. Han ble litt overrasket med tanke på at jeg var 26, men da visste han at han burde være litt forsiktig.

Anonymkode: 3ee7f...33c

Skrevet

Det beste er å være ærlig om at det er første gangen, også trenger du ikke legge mer i det om du ikke ønsker. 

Er ikke sikkert han tror deg da. Min første trodde at jeg løy om at jeg var jomfru helt til vi faktisk hadde sex og jeg blødde ihjel og hadde det sykt vondt... så 🤷🏼‍♀️ 

AnonymBruker
Skrevet

Ikke jomfru selv, men var 30 og han var 30. Rett før han skulle stikke den inn sier han at han aldri har gjort det før. Han hadde absolutt ikke trengt å si det, vi var ikke sammen og det var etter et par dater. For meg ble det (dessverre) en dealbreaker. Hadde han venta til vi var sammen, eller faktisk sagt det før the point of no return er det mulig jeg hadde klart å se forbi det, men det la så innmari stort press på relasjonen vår at jeg måtte avslutte hele greia. 

Anonymkode: 4ff19...a8f

AnonymBruker
Skrevet

Ehh, jeg er jo egentlig for å si det. Men da jeg fortalte at jeg var jomfru til min første kjæreste, laget han et veddemål med noen kompiser om hvor fort han kunne få meg til sengs. Det fant jeg ut av etterpå. Heldigvis varte ikke det forholdet lenge, men føler meg likevel "lurt"

Anonymkode: d2038...dfa

AnonymBruker
Skrevet
På 30.3.2019 den 19.36, AnonymBruker skrev:

Jeg har ingen andre jeg kan spørre, så jeg tar en sjanse og spør her. Hvilken erfaring har du med å fortelle eller holde hemmelig at du var jomfru? Og hva ser du på som fordeler og ulemper ved å si det eller ikke si det? Grunnen til at jeg spør er at jeg er jomfru og dater en som jeg har lyst til å ha sex med og jeg er veldig usikker på om jeg burde si det eller ikke.

Er jo bare å si at man aldri har hatt sex før...så kan partneren roe litt ned og ikke bare kjøre på. Pleier for mange være litt vondt første gang, så greit om den andre vet hvordan det er fatt så får begge det fint.

Anonymkode: 11984...eac

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...