Gå til innhold

Jeg bruker truseinnlegg da jeg har litt utflod. Hadde sex i går og da så nok mannen jeg hadde det på.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde du synes det var turn-off?

Anonymkode: 372a1...8dd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Seriøst?

Gutter som ikke har hørt om utflod eller sett truseinnlegget er kanskje fire år? 8?

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Helt vanlig... Vet han ikke at du har bind og truseinnlegg i skapene? Er dere aldri på badet sammen, har han aldri sett du har brukt det før? 😅 

Anonymkode: 434af...402

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Egentlig ikke, men truseinnlegg gjør jo ting bare verre... bedre å gå uten... Å ha litt hår som gjør at det blir mindre utflod.

Anonymkode: c5de1...70c

• Liker 1
Gjest Dævendøtte
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Egentlig ikke, men truseinnlegg gjør jo ting bare verre... bedre å gå uten... Å ha litt hår som gjør at det blir mindre utflod.

Får man mindre utflod hvis man har mer hår? Det var virkelig nytt for meg. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns det er ekkelt å bruke truseinnlegg. Hvis det er for ille, bytter jeg bare truse. Hvis det er en periode hvor jeg har mye utflod, putter jeg inn en tampong hvis jeg skal noe eller være borte lenge. Liker ikke at det blir vått og klissete i trusa. 

Anonymkode: 7c00a...23f

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Dævendøtte skrev:

Allmennkunnskap... alle vet jo at hår forhindrer bakterier å komme inn i skjeden... uten hår kommer det mer inn å det skal jo ut igjen. Hallo...

• Liker 4
Gjest Dævendøtte
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Allmennkunnskap... alle vet jo at hår forhindrer bakterier å komme inn i skjeden... uten hår kommer det mer inn å det skal jo ut igjen. Hallo...

Hallo på deg selv. Har du en link som kan dokumentere det alle vet? 

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt vanlig... Vet han ikke at du har bind og truseinnlegg i skapene? Er dere aldri på badet sammen, har han aldri sett du har brukt det før? 😅 

Anonymkode: 434af...402

Han er en jeg holder på med, ikke mannen min på den måten. Skrev det litt feil :P Men bra det er vanlig
ts

Anonymkode: 372a1...8dd

AnonymBruker
Skrevet

Han jeg treffer så meg dra ut en blodig tampong, ba han snu seg, men han bare sto der 🙈 Tror de tåler såpass. Alle voksne menn skjønner at damer bruker sånne ting innimellom.

Anonymkode: 78eae...a03

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Han jeg treffer så meg dra ut en blodig tampong, ba han snu seg, men han bare sto der 🙈 Tror de tåler såpass. Alle voksne menn skjønner at damer bruker sånne ting innimellom.

Anonymkode: 78eae...a03

Samme her... eksen min dro ut tampongen min en gang når vi skulle ha sex 😂 da slang han den bare på gulvet og brøy seg ikke om synet av den etterpå. Han vasket også de blodige trusene mine (i vaskemaskinen, men da så han de jo). Og sånn som dette var den forige ekesen min også. De aller fleste menn tåler ganske mye sånt, tro det eller ei. Et truseinnlegg tror jeg faktisk eksene mine ikke hadde enset engang. Jeg er 25 og var sammen med han førsre når jeg var 16-18 år, han var 18-20 og andre var jeg 20-23 og han 22-25 

Anonymkode: 3e686...ac6

Skrevet

Hev hodet og bare glem det. Et truseinnlegg er jo ingenting å bry seg med. Jeg hadde bare ledd dersom mannen hadde reagert på noe slikt.

AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Hallo på deg selv. Har du en link som kan dokumentere det alle vet? 

Det sier seg selv...

Gjest Dævendøtte
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det sier seg selv...

Takk for en super link som bekrefter din påstand. 

AnonymBruker
Skrevet
34 minutter siden, Dævendøtte skrev:

Takk for en super link som bekrefter din påstand. 

:baby:

AnonymBruker
Skrevet

Herlighet, ingen menn bryr seg om du bruker truseinnlegg. Så du er våt i dåsa, da. Det er da ingen ulempe ? :klo: 

Anonymkode: 7f9d6...25c

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Dævendøtte skrev:

Har ikke hår og heller ingen utflod..så nei

Anonymkode: 0d861...d94

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Utflod kommer bla fra livmor, og har ingenting med om man har hår eller ikke. Det handler ikke om bakterier utenfra. 

Anonymkode: 3a322...61b

• Liker 3
Gjest Dævendøtte
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke hår og heller ingen utflod..så nei

Anonymkode: 0d861...d94

Samme her, er derfor jeg lurer. 

Gjest Dævendøtte
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

:baby:

Alltid deilig med mennesker som kaster ut påstander i hytt og pine. Når de egentlig ikke vet en dritt ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...