AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #1 Skrevet 30. mars 2019 Som overskriften sier! Noen som vil dele sin måte? Trenger dog ikke være eksklusive sånn sett. Hvordan oppbevarer du vesker og belter som du verdsetter høyt, som du ønsker å bevare best/lengst mulig. ☺ Anonymkode: ab424...288
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #2 Skrevet 30. mars 2019 På kontoen i banken. Anonymkode: a959a...75a
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #3 Skrevet 30. mars 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: På kontoen i banken. Anonymkode: a959a...75a Du har ikke et mer passende svar til det faktiske spørsmål? ☺ Anonymkode: ab424...288 1
Mariángel Skrevet 30. mars 2019 #4 Skrevet 30. mars 2019 I medfølgende dustbag Spesielt de dyreste. Gucci og Celine veskene (samt Gucci beltet) ligger aldri utenfor dustbagene sine når de ikke er i bruk. De mindre eksklusive der det ikke følger med pose ligger/står i en egen dedikert belte/veske hylle. 2
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #5 Skrevet 30. mars 2019 Har (nettopp fått) walkin garderobe, vesker belter og sko har egne hyller. Alt med dustbag står i dustbag, sko også! Støv kan ødelegge utseendet på spesielt sko ganske mye har jeg funnet ut🤔 utover det kjøpte jeg en kjøkkendings som man liksom skal henge kjøkkenkluter osv på som jeg har hengt de andre beltene mine bortover. Smart og billig!😄👍🏻 Anonymkode: 6e629...1b4 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #6 Skrevet 30. mars 2019 6 minutter siden, Mariángel skrev: I medfølgende dustbag Spesielt de dyreste. Gucci og Celine veskene (samt Gucci beltet) ligger aldri utenfor dustbagene sine når de ikke er i bruk. De mindre eksklusive der det ikke følger med pose ligger/står i en egen dedikert belte/veske hylle. Ja, er nok det lureste å oppbevare i dustbagene. Syns bare det er så lekkert å ha de fremme uten. Takk for svar! Anonymkode: ab424...288
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #7 Skrevet 30. mars 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har (nettopp fått) walkin garderobe, vesker belter og sko har egne hyller. Alt med dustbag står i dustbag, sko også! Støv kan ødelegge utseendet på spesielt sko ganske mye har jeg funnet ut🤔 utover det kjøpte jeg en kjøkkendings som man liksom skal henge kjøkkenkluter osv på som jeg har hengt de andre beltene mine bortover. Smart og billig!😄👍🏻 Anonymkode: 6e629...1b4 Skjønner det er smartest å bruke dustbagene ja! Bare håpet på vei utenom. Er så fint syn uten. Kjøkkendings var lurt! Gratulerer med walkin! Anonymkode: ab424...288
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #8 Skrevet 30. mars 2019 Jeg har walk in garderobe. Så veskene står på hyller. De som lett faller sammen legger jeg dust-bag++ opp i. De blir ikke utsatt for lys/temperaturer og lignende, så har holdt seg helt fint uten å være i dust bag. Alt av clutcher og smalere vesker er stablet på en hylle slik at det er lett å se den enkelte. De større har en hylle for seg selv. For beltene har jeg to lave skuffer med plastinndeler. Så hvert belte rulles sammen og ligger for seg selv, med ca 10 belter i hver skuff. Tilsvarende med armbånd - ligger individuelt i en skuff med plassinndeler og filt under. Silkeskjerf oppbevarer jeg i originalesken. Har feset et bilde av skjerfet på esken, så er lett å finne frem. Anonymkode: 3780f...179 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #9 Skrevet 30. mars 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har walk in garderobe. Så veskene står på hyller. De som lett faller sammen legger jeg dust-bag++ opp i. De blir ikke utsatt for lys/temperaturer og lignende, så har holdt seg helt fint uten å være i dust bag. Alt av clutcher og smalere vesker er stablet på en hylle slik at det er lett å se den enkelte. De større har en hylle for seg selv. For beltene har jeg to lave skuffer med plastinndeler. Så hvert belte rulles sammen og ligger for seg selv, med ca 10 belter i hver skuff. Tilsvarende med armbånd - ligger individuelt i en skuff med plassinndeler og filt under. Silkeskjerf oppbevarer jeg i originalesken. Har feset et bilde av skjerfet på esken, så er lett å finne frem. Anonymkode: 3780f...179 Høres organisert og flott ut! ☺ Anonymkode: ab424...288
AnonymBruker Skrevet 7. april 2019 #10 Skrevet 7. april 2019 Det er lett. Jeg har ingen. Unødvendig Anonymkode: f2133...487
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå