Gå til innhold

Skole i England stoppet undervisning om homofili etter at muslimske foreldre protesterte

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er bare ett eksempel på den kampen som foregår i Storbrinannia. Hvorfor er det så stille om dette i norsk media?

Parkfield Community school fikk merke tyngden av de muslimske elevenes makt, da over 600 av dem, i alderen 4 til 11, ble tatt ut av skolen den dagen seksualundervisningen skulle finne sted.

Sist måned fikk skolen et signert brev fra nærmere 400 muslimske foreldre som krevde at seksualundervisningen og temaet homofili blir fjernet fra læreplanen.

https://www.theguardian.com/education/2019/mar/04/birmingham-school-stops-lgbt-lessons-after-parent-protests

Anonymkode: 5c15c...ca7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En dag må folk i vesten forstå at det er ikke vi som skal tilpasse oss muslimer, det er muslimer som skal tilpasse seg vesten.

Enten får de tilpasse seg hvordan vi i vesten lever eller så kan de dra tilbake til midtøsten.

• Liker 4
Skrevet

Jeg begriper ikke at folk gir etter for slikt piss. Det er skammelig. 

• Liker 3
Skrevet

Skammelig og trist...

AnonymBruker
Skrevet
47 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

En dag må folk i vesten forstå at det er ikke vi som skal tilpasse oss muslimer, det er muslimer som skal tilpasse seg vesten.

Enten får de tilpasse seg hvordan vi i vesten lever eller så kan de dra tilbake til midtøsten.

Du glemte det tredje og mest sannsynlige alternativet: at det blir nytt Midtøsten her.

Anonymkode: 5b43a...dac

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Dette er bare ett eksempel på den kampen som foregår i Storbrinannia. Hvorfor er det så stille om dette i norsk media?

Parkfield Community school fikk merke tyngden av de muslimske elevenes makt, da over 600 av dem, i alderen 4 til 11, ble tatt ut av skolen den dagen seksualundervisningen skulle finne sted.

Sist måned fikk skolen et signert brev fra nærmere 400 muslimske foreldre som krevde at seksualundervisningen og temaet homofili blir fjernet fra læreplanen.

https://www.theguardian.com/education/2019/mar/04/birmingham-school-stops-lgbt-lessons-after-parent-protests

Anonymkode: 5c15c...ca7

Slike ting for meg til å ha lyst å ødelegge noe...

AnonymBruker
Skrevet

Enden er nær, veldig nær 😟

Anonymkode: a55b1...f54

Skrevet (endret)

Jeg synes dette er kjempetrist. Disse protestene er jo nettopp grunnen til å lære om toleranse og aksept. Veldig feigt av skolen å gjøre dette. Jeg hadde gått til mot-demonstrasjon hvis jeg var forelder der.

edit: jeg leser nå at programmet ikke skal stoppes uansett. Det er jo i så tilfelle veldig bra. https://www.bbc.co.uk/news/uk-england-birmingham-47666831

Moren til mannen min er lærer i England, og sier det nå er en obligatorisk del av undervisningen, som ikke kan droppes uansett om de vil.

Endret av Clefable
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Enden er nær, veldig nær 😟

Anonymkode: a55b1...f54

Den er der uansett hvor du snur deg👌

Anonymkode: c9e77...131

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er faktisk veldig overrasket over at nyhetene har skrevet om disse tingene. 

Positivt overrasket selvfølgeligmen likevel....                        

Anonymkode: e2110...f6b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...