AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #1 Skrevet 30. mars 2019 Jeg er jomfru og jeg tror det kommer til å overraske han som jeg ønsker å ha sex med (på grunn av alderen min) - når og hvordan burde jeg si det? Vi har ikke møttes så mange ganger ennå, men begge ønsker et forhold om det skulle ha noe å si. Anonymkode: e66d4...29a
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #2 Skrevet 30. mars 2019 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er jomfru og jeg tror det kommer til å overraske han som jeg ønsker å ha sex med (på grunn av alderen min) - når og hvordan burde jeg si det? Vi har ikke møttes så mange ganger ennå, men begge ønsker et forhold om det skulle ha noe å si. Anonymkode: e66d4...29a Tror det vil gå helt fint😊 Er jo drømmen til mange menn å finne ei som er jomfru. Anonymkode: 09f3e...f87 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #4 Skrevet 30. mars 2019 Må du si det da? Jeg hadde ikke sex før jeg var 26, sa ikke i fra at jeg var jomfru, og han merket ikke det heller. Anonymkode: 280b3...91f
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #5 Skrevet 30. mars 2019 Jeg var 20, det var den kjæresten og, ingen sa noe om det, men det var såpass dårlig at begge skjønte det, og heldigvis var han liten(sånn tommelstørrelse) Anonymkode: 3f29a...afb
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #6 Skrevet 30. mars 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var 20, det var den kjæresten og, ingen sa noe om det, men det var såpass dårlig at begge skjønte det, og heldigvis var han liten(sånn tommelstørrelse) Anonymkode: 3f29a...afb Penisen var tommelstørrelse, eller tolket jeg det feil?🤔 Anonymkode: 09f3e...f87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå