Gå til innhold

Jeg er jomfru og jeg tror det kommer til å overraske han - når og hvordan burde jeg si det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er jomfru og jeg tror det kommer til å overraske han som jeg ønsker å ha sex med (på grunn av alderen min) - når og hvordan burde jeg si det? Vi har ikke møttes så mange ganger ennå, men begge ønsker et forhold om det skulle ha noe å si.

Anonymkode: e66d4...29a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er jomfru og jeg tror det kommer til å overraske han som jeg ønsker å ha sex med (på grunn av alderen min) - når og hvordan burde jeg si det? Vi har ikke møttes så mange ganger ennå, men begge ønsker et forhold om det skulle ha noe å si.

Anonymkode: e66d4...29a

Tror det vil gå helt fint😊 Er jo drømmen til mange menn å finne ei som er jomfru.

Anonymkode: 09f3e...f87

• Liker 1
Skrevet

Det faller nok naturlig :) 

AnonymBruker
Skrevet

Må du si det da? Jeg hadde ikke sex før jeg var 26, sa ikke i fra at jeg var jomfru, og han merket ikke det heller. 

Anonymkode: 280b3...91f

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var 20, det var den kjæresten og, ingen sa noe om det, men det var såpass dårlig at begge skjønte det, og heldigvis var han liten(sånn tommelstørrelse) 

Anonymkode: 3f29a...afb

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg var 20, det var den kjæresten og, ingen sa noe om det, men det var såpass dårlig at begge skjønte det, og heldigvis var han liten(sånn tommelstørrelse) 

Anonymkode: 3f29a...afb

Penisen var tommelstørrelse, eller tolket jeg det feil?🤔

Anonymkode: 09f3e...f87

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...