AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #1 Skrevet 30. mars 2019 Jeg er kvinne og i midten av tyveårene og har aldri verken hatt sex eller gjort noe seksuelt med noen før da jeg har villet vente fordi jeg ikke har følt meg klar. Nå har jeg endelig møtt en som jeg føler meg trygg på og jeg håper på at vi kommer til å ha sex i løpet av de neste ukene. Jeg føler meg veldig klar og venter egentlig bare på at han skal ta initiativ. Jeg har fått med meg at det kan være greit å ikke planlegge for mye, gjøre det som føles rett der og da, slappe av, være kåt og våt nok, vurdere å bruke glidemiddel, kommunisere med hverandre, bruke kondom... Er det noe annet jeg burde tenke over? Er det noe du skulle du ønske du visste før du hadde sex for første gang? Anonymkode: 27992...8cc
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #2 Skrevet 30. mars 2019 Kose, kysse, være avslappet og ikke stresse. Bruk god tid:) Anonymkode: 92c08...2ee 3
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #3 Skrevet 30. mars 2019 For min del tok det litt tid (kanskje 8-10 samleier) før han klarte å komme helt inni meg - var trang og det var ubehagelig i noen stillinger uansett hvor våt og kåt jeg var. Med andre ord kan det være greit å være forberedt på at de første gangene kanskje ikke er de beste - og at det blir bedre med tiden. Anonymkode: fd925...18e 4
Lita_go Skrevet 30. mars 2019 #4 Skrevet 30. mars 2019 Pust med magen og bruk god tid på oppvarming Har du fortalt han at du ikke har hatt sex før? Vil anbefale å gjøre det da han kan ta hensyn til det slik at dere begge får en fin opplevelse Som den over meg skriver så blir det bedre med tiden, lykke til😍 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #5 Skrevet 30. mars 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er kvinne og i midten av tyveårene og har aldri verken hatt sex eller gjort noe seksuelt med noen før da jeg har villet vente fordi jeg ikke har følt meg klar. Nå har jeg endelig møtt en som jeg føler meg trygg på og jeg håper på at vi kommer til å ha sex i løpet av de neste ukene. Jeg føler meg veldig klar og venter egentlig bare på at han skal ta initiativ. Jeg har fått med meg at det kan være greit å ikke planlegge for mye, gjøre det som føles rett der og da, slappe av, være kåt og våt nok, vurdere å bruke glidemiddel, kommunisere med hverandre, bruke kondom... Er det noe annet jeg burde tenke over? Er det noe du skulle du ønske du visste før du hadde sex for første gang? Anonymkode: 27992...8cc har du spart deg så lenge så hvorfor ikke spare deg til bryllupsnatten Anonymkode: 82b9c...ea1
Rotemor Skrevet 30. mars 2019 #6 Skrevet 30. mars 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: har du spart deg så lenge så hvorfor ikke spare deg til bryllupsnatten Anonymkode: 82b9c...ea1 Vaginaen kan brukes flere ganger. Det er en ganske elendig avslutning på en lang bryllupsdag at man skal ha dette hengende over seg i tillegg.... Jeg hadde en del smerter de tre-fire første gangene jeg hadde sex. 5
Gjest Krampus Skrevet 30. mars 2019 #7 Skrevet 30. mars 2019 Jeg skulle ønske jeg visste hvor utrolig kjedelig sex var i forhold til forventingene mine. Trodde det skulle være skikkelig godt og spesielt og romantisk, jeg gledet meg skikkelig. Og så var det bare skikkelig kjedelig og like magisk som en pakke knekkebrød. Skulle nok skrudd ned forventingene mine 40 hakk.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #8 Skrevet 30. mars 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: har du spart deg så lenge så hvorfor ikke spare deg til bryllupsnatten Anonymkode: 82b9c...ea1 Jeg er ikke TS... Jeg var kjærestens første, og jeg (mann) hadde bare hatt ett samleie før vi møttes. Jeg angrer på at jeg ikke skaffet meg mer erfaring tidligere. Jeg tror samlivet vårt hadde vært bedre hvis jeg hadde hatt noe mer erfaring. Da hadde jeg kanskje klart å tilfredsstille henne bedre. Anonymkode: 5bb73...3e1 1
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #9 Skrevet 30. mars 2019 Ikke vær redd for å kutte det ut dersom du ikke blir våt nok. Om det kommer til det stadiet er nok han du møter allerede sprengkåt, så da er det greit å "hjelpe han" litt ved å runke ham. I så fall kan det hende det er best å bruke litt glidemiddel siden mange menn ikke liker å bli runket helt tørt. Anonymkode: aff3c...103
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #10 Skrevet 31. mars 2019 Slapp av og ikke overtenk ting. Senk forventningene: du kommer mest sannsynlig ikke til å få skrikende orgasme som på film, men kos og nærhet er vel så godt (om ikke bedre):) vet du om han er erfaren? Isåfall kan du la han ta styringen, men husk at du selvfølgelig må si ifra dersom noe ikke føles riktig for deg. Lykke til:) Anonymkode: cce47...73c 1
Sliten&kjørt52 Skrevet 31. mars 2019 #11 Skrevet 31. mars 2019 (endret) 2 timer siden, Rotemor skrev: 2 timer siden, AnonymBruker skrev: har du spart deg så lenge så hvorfor ikke spare deg til bryllupsnatten Anonymkode: 82b9c...ea1 Vaginaen kan brukes flere ganger. Som en kompis Sier... FITTA Blir ikke brukt opp... ... ... TS- Ikke Stress, -eller ¨Over-tenk¨ dette... BARE Koz deg Sex mellom to som Liker, -og Stoler på hverandre blir digg... Ting tar tid, -er ikke noe Løp... -Bare kos... Edit... DU Setter Seff DINE GRENSER. a. Endret 31. mars 2019 av Sliten&kjørt51 Sex er Koos ... GLED DEG ... 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #12 Skrevet 31. mars 2019 De fem viktigste tipsene for en god sexopplevelse: Slapp av. Gjør det du har lyst til. Ikke gjør det du ikke har lyst til. La veien bli til mens du går. Si fra/vis hva som er godt/ikke godt. I tillegg til selvfølgeligheter som en partner du er trygg på, prevensjon/kondom, andre teknikaliteter. Anonymkode: 2f632...f3c 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #13 Skrevet 31. mars 2019 Ikke ha for høye forventinger til deg selv og den du skal ha sex med er mitt råd! Hadde et bilde i hodet av hvordan sex skulle være, de første gangene er ikke i nærheten av hvor bra som sex kan bli heller...trodde det var umulig for meg å komme under sex, men etter fire år klarte jeg det! Så å skru ned forventingene som du kanskje kan ha sier jeg meg enig i. Lykke til! Anonymkode: 90d66...3d8 2
B.Wooster Skrevet 1. april 2019 #14 Skrevet 1. april 2019 Og hvorfor skal du vente på at han tar initiativ? Det er du som vet når du føler deg mest klar.
AnonymBruker Skrevet 1. april 2019 #15 Skrevet 1. april 2019 Kle deg litt sexy.... Liten stringtruse, matchende bh, stay-ups og en liten tettsittende kjole..... Da hadde jeg vært i himmelen iallefalll... Anonymkode: 27c05...86e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå