AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #1 Skrevet 30. mars 2019 Har vært hos frisøren igjen, det ser fint ut i salongen og når jeg drar. Når jeg kommer hjem og ser meg selv i dagslys, så ser det bare så platt ut! Jeg ønsker noe a la den blondfargen på bildet. Noen som vet hvordan den oppnås? Vurderer snart å gjøre det selv hjemme! Syntes blondfargen jeg får hos frisøren er så grå/grønn livløs og kjedelig. Jeg er kommuneblond originalt, så det burde være enkelt å få til å lysne det litt? *bilde av kun hår, er mitt etter jeg var hos frisøren* Anonymkode: b6f47...f3b
Kontormus Skrevet 30. mars 2019 #2 Skrevet 30. mars 2019 Det er kaldblondt med mye beige i. Jeg har slik selv, men har måttet ta det i flere etapper. Den beige fargen legges utenpå det som er helt nedbleika. Dette er vanskelig nok for frisører, og ville ikke satset på å fikse det selv
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #3 Skrevet 30. mars 2019 Jeg syntes jeg er veldig kald blond med mye beige. De bildene over er vell mer en varm blond? Anonymkode: b6f47...f3b
AntiBullshit Skrevet 30. mars 2019 #4 Skrevet 30. mars 2019 Det er en fordel om du klarer å forklare til frisøren din hva du ønsker deg. Kald eller varm blondfarge? Hvis du ikke er i stand til å sette ord på hva du synes er "galt" med fargen din, er det veldig vanskelig å si noe om hva som kan gjøres for å "rette opp" i det. Når du sier at fargen er for platt, mener du da at det ikke er lyst nok, eller er det undertonen (kald/varm) du ikke er fornøyd med?
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #5 Skrevet 30. mars 2019 Jeg har gitt opp. Forteller alltid frisører nøyaktig hvordan jeg vil ha det, og har med bilde. Frisøren svarer alltid med "ja, det fikser vi", men nei fargen blir alltid veldig ulik fra hva jeg ønsker, og jeg ender opp med å bli skuffet. Kan ikke frisører bare være ærlige, så slipper jeg å kaste bort tusenvis av kroner.... men det er vel det de vil.. ha pengene mine.. håret driter de i. Anonymkode: 8ea8b...9a2
Kontormus Skrevet 30. mars 2019 #6 Skrevet 30. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har gitt opp. Forteller alltid frisører nøyaktig hvordan jeg vil ha det, og har med bilde. Frisøren svarer alltid med "ja, det fikser vi", men nei fargen blir alltid veldig ulik fra hva jeg ønsker, og jeg ender opp med å bli skuffet. Kan ikke frisører bare være ærlige, så slipper jeg å kaste bort tusenvis av kroner.... men det er vel det de vil.. ha pengene mine.. håret driter de i. Anonymkode: 8ea8b...9a2 Jeg viste frem bilder av resultatet gjort av forrige frisør. Byttet salong, fikk sjefen sjøl - og fargen jeg ønsket. Men måtte ta det i to omganger siden det krevde hard kjemisk behandling
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #7 Skrevet 30. mars 2019 Eg synes du har fått for lite striper? Har du blåshampoo hjemme? Det kan lysne håret. Og bør uansett brunes regelmessig etter bleking. Anonymkode: 3813e...557
Kontormus Skrevet 30. mars 2019 #9 Skrevet 30. mars 2019 Til TS, fargen på ditt hår ser ok ut. Men tror kanskje at passene er små, slik at det "smelter" litt inn i hverandre
Isaccis Skrevet 30. mars 2019 #10 Skrevet 30. mars 2019 Synes det ser ut som en miks av kald lys, strawberry blonde og lys beige. Modellbildene.
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #11 Skrevet 30. mars 2019 Jeg pleier å ha med bilde av ønsket farge, og sier til frisøren at jeg ikke betaler dersom fargen blir feil(jeg vil Ha kald, blir ofte gult hos frisør). En gang sendte de meg hjem med lillashampo etter det ble gult. Etter den gangen har jeg sagt ifra at jeg kun betaler dersom de får det slik jeg vil,så får de bestemme på forhånd om de vil gjøre det eller ikke.jeg betaler ikke flere tusen for å få gulskjær i håret. Anonymkode: bd334...ca5 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå