Gå til innhold

Synes dere kondom ødelegger sexen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Aldri hatt sex med kondom. 

Anonymkode: 4a5d4...158

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja 

Anonymkode: e6a01...4c8

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg hater griset som kommer uten kondom. Men selvfølgelig, er bedre gli uten.

Anonymkode: 5ef5d...356

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

JA!!

Anonymkode: 2d158...227

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, men det finnes noen dårlige kondomer, og man gjør lurt i å forsøke litt forskjellige. 

Er alternativet til sex med kondom å ikke ha sex, så sier det seg selv at sex med kondom ikke ødelegger sex, men er en naturlig del av sex. Opplevelsen er også bare såvidt forskjellig. Den største fordelen ved å være i et stabilt forhold hvor man kan droppe kondom er å slippe akkurat de få sekunder det tar å ta den på og av. Selve økten påvirkes lite. 

Anonymkode: 9f35b...66a

• Liker 2
Skrevet

Greit å ha noe som samler opp det som kommer fra meg. 

• Liker 2
Skrevet

Ja

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, overhodet ikke. Kondom med riktig størrelse/passform er selvfølgelig en forutsetning da. Ikke noe søl og mannen holder lenger, bare fordeler. 😉

Anonymkode: 1099e...38f

• Liker 5
Skrevet (endret)

Jeg kjenner nesten ingenting med kondom. Vanskelig å holde en ereksjon gående når man ikke kjenner noe. 

Edit: kan legge til at jeg aldri har problemer med for tidlig utløsning ellers. 

Endret av herremann
  • Liker 2
Skrevet

Nei. Kondom er irriterende, men det ødelegger ingenting,og brukes alltid med ny partner. 

Skrevet

Helt greit for meg

Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Ja. Helt uaktuelt for meg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Som mann velger jeg å avstå fra tilfeldig sex nettopp pga kondom. Kjenner nesten ingen ting. Velger heller å ha en fast partner å ha sex med. 

Anonymkode: dc035...09e

• Liker 6
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja,  det ødelegger sexen- men likevel et bedre alternativ enn herpes og Hiv. Men i et fast forhold med testede parter hadde jeg aldri vært interessert i et sexliv med kondom.

• Liker 4
Skrevet

Ødelegger ikke, men det er stooor forskjell.

AnonymBruker
Skrevet

Definitivt ikke. Jeg har null sexlyst på hormonprevensjon, og blitt gravid med kobberspiral. Siden jeg har lyst på barn senere, så er det bare to ting som er aktuelt om det skal bli sex: kondom eller at mannen er steril ... og sistnevnte utelukker seg selv siden jeg har lyst på barn senere :) 

Anonymkode: f3338...839

• Liker 3
Gjest Alterego666
Skrevet

Kondom reduserer følsomheten og dreper spontaniteten. 

AnonymBruker
Skrevet

Him klager over at det blir ubehagelig, har prøvd å finne ut om hun har latex allergi også men det blir bare ikke godt for henne om vi bruker kondom. Så her d mest sannsynlig en av oss som tilslutt må steriliseres når spiralen nærmer seg fem år.

Anonymkode: 2a7af...23a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hater det, puler jenta i kjeften og ræva før det.

Anonymkode: bc69c...45b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Merker forskjell, ja. For min del er det ikke så ille så lenge det ikke er latex, men ingen av partnerne jeg har hatt klarer å komme med kondom på i det hele tatt. 

Foretrekker uten, definitivt. 

Anonymkode: 92ada...f55

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...