The Kitten Skrevet 1. april 2019 #21 Skrevet 1. april 2019 Jeg hadde likt å få servert pasta i bryllup. 3
AnonymBruker Skrevet 2. april 2019 #22 Skrevet 2. april 2019 På 1.4.2019 den 15.42, AnonymBruker skrev: Pasta er ikke en hovedrett. Om pasta var en favoritt ville jeg lagt opp til en fireretters italiensk. Med antipasti, primi, secondi og dolce. Der pasta som tradisjonen tilsier blir servert som primi. Anonymkode: ff8c5...fdd Dette - ved å satse på en ekte italiensk fireretters middag med pasta som en av rettene kan pasta fint være festmat. Anonymkode: 4969a...c4e 1
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #23 Skrevet 3. april 2019 Hjelpes for en snobbegjeng, altså... Pasta er godt, jeg hadde blitt glad for å få det servert. Hva ER det med folk og brylluper? Det er en FEST! Hvor man blir invitert, og helt frivillig kan velge å komme eller ikke. Og så sitter folk og sutrer over at maten ikke er fancy nok? Vi hadde bryllupet vårt hjemme, og hadde grillfest i hagen, vi. Anonymkode: ec45a...f96 6
AnonymBruker Skrevet 3. april 2019 #24 Skrevet 3. april 2019 På 1.4.2019 den 15.42, AnonymBruker skrev: Pasta er ikke en hovedrett. Om pasta var en favoritt ville jeg lagt opp til en fireretters italiensk. Med antipasti, primi, secondi og dolce. Der pasta som tradisjonen tilsier blir servert som primi. Anonymkode: ff8c5...fdd Denne bryllupsmiddagen hadde jeg elsket, høres helt fantastisk ut 🙂 Anonymkode: 78728...4d6
alabaster Skrevet 3. april 2019 #25 Skrevet 3. april 2019 Hva med en oksehaleravioli i en deilig consommé? Lag ravioli og consommé I forveien, gi et raskt oppkok, dryss litt finhakket chilli og persille over. Server med parmesan
Alice123 Skrevet 11. april 2019 #26 Skrevet 11. april 2019 Pasta kan være festmat, det! Regner med det ikke er dolmio dere skal servere 😛 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå