AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #1 Skrevet 30. mars 2019 Hva driver der med? Anonymkode: 7ab91...a73
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #2 Skrevet 30. mars 2019 Ser TV. Film, leser en bok. I det siste har jeg hatt ett kryssordblad jeg driver med. Lørdagen er lik som andre kvelder her. Det hender at jeg inviterer venner hit, da sitter vi rundt ett bord med masse digg, alt fra godis til ost. Jeg er alene med barn, så går så å si aldri ut på lørdagene. Derfor må jeg inviterer hjem. (Ikke fest). Anonymkode: 77ead...db4
Gjest Krampus Skrevet 30. mars 2019 #3 Skrevet 30. mars 2019 Går tur, drar på besøk, inviterer besøk, ser på tv, film, tegner, leser, rydder og organiserer, vasker klær, låner hunden til naboen så den kan leke med min hund, lager mat og fryser ned til uken som kommer, hjemme-spa, kryssord, skriver brev, drar på kjøretur for å titte etter dyr, og føler jeg meg kjempesnill så er jeg festsjåfør for lillesøsteren min.
Gjest Doggo Skrevet 30. mars 2019 #4 Skrevet 30. mars 2019 (endret) Før barn var jeg nesten aldri hjemme. Men nå som vi har barn er vi ofte hjemme på lørdager sammen. (Om ikke vi har planer hver for oss). Vi lager god mat og ser enten på en film, men vi kan også bruke kvelden på å bare snakke sammen. I kveld er det Earth Hour. Vi var enige om at det var en fin anledning til å skru av alt av elektronikk og tenne stearinlys og bare snakke sammen. Og så blir det shushi i kveld, så jeg gleder meg:) Endret 30. mars 2019 av Doggo
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #5 Skrevet 30. mars 2019 Hvis jeg er alene : rydder/vasker, surfer på nett,leser,hører podcast eller musikk,lager og spiser god mat,starter såvidt å forberede uka som kommer (feks baker rundstykker/lager og fryser ned mat etc). Hvis jeg har besøk lager/spiser vi god mat ,prater,spiller spill og hører musikk. Anonymkode: 54ef2...ee8
AnonymBruker Skrevet 30. mars 2019 #6 Skrevet 30. mars 2019 For noen år siden kunne jeg ikke se for meg at jeg kom til å bli "kjedelig" og sitte hjemme. Ble rastløs hvis jeg ikke ble invitert på fest. Nå er jeg 26 år og jeg skjønner ikke hvorfor jeg syntes festing var så vanvittig gøy. For min del gikk det i en loop: det var så og si alltid det samme som skjedde på fester og på byen. Det bar en jakt etter oppmerksomhet, en liten selvtillitsboost hvis menn la an på meg. Var gøy å bli kjent med nye folk, flørte, og tulle med venner. Jeg trenger ikke den bekreftelsen fra menn lenger. Jeg kan ha det like moro med venner når vi er hjemme og chiller. Det er faktisk hyggeligere, fordi ingen blir fulle, kranglete og slitsomme. Jeg synes ikke at jeg går glipp av noe når jeg er hjemme. En fin lørdagskveld for meg er å invitere venner hit/bli invitert, spille kort, lage god mat, brettspill, prating. Eller slappe av med samboeren. Binge TV-serier, trykke i meg godis, ha sex. Holde på med en hobby, som maling, strikking, tegning. Er mye en kan finne på. Anonymkode: c8f67...5d0
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #7 Skrevet 31. mars 2019 Elsker å være hjemme på lørdagskvelder, er jo ikke noen forskjell på lørdag eller onsdag. Men vi bli lært opp til at vi skal ut å drikke pga det er lørdag. Så lure er vi Alkohol er ikke noe gøy, er jo stort sett det alt handler om i norge om man skal finne på noe. Anonymkode: fcbbe...3b7
Ariana807 Skrevet 31. mars 2019 #8 Skrevet 31. mars 2019 Det er jo helt 100% faktastisk å bare være hjemme en lørdagskveld og ikke gjøre annet enn å ligge i sofaen! Det går som regel i litt mat, film/serie, lydbok/bok... ja et eller annet som jeg kan gjøre mens jeg ligger på sofane og ikke beveger meg 😄 1
Gjest O.G. Skrevet 31. mars 2019 #9 Skrevet 31. mars 2019 På 30.3.2019 den 14.52, AnonymBruker skrev: Hva driver der med? Anonymkode: 7ab91...a73 I går kveld satt jeg og leste og slappet av.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #10 Skrevet 31. mars 2019 Akkurat nå, O.G. skrev: I går kveld satt jeg og leste og slappet av. Er tiden med Seidel og show over...? Anonymkode: e69a6...be3
Gjest O.G. Skrevet 31. mars 2019 #11 Skrevet 31. mars 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er tiden med Seidel og show over...? Anonymkode: e69a6...be3 Hmm? Kan du konkretisere?
MiniMjau Skrevet 31. mars 2019 #12 Skrevet 31. mars 2019 Når eldstemann sovner mellom 2030 og 21, så et jeg så trøtt selv at jeg rekker rydde litt, sjekke litt nett og så i seng selv. 1
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #13 Skrevet 31. mars 2019 Akkurat nå, O.G. skrev: Hmm? Kan du konkretisere? Før i tiden handlet du inn mengder med Seidel øl og holdt show utover kvelden her? Anonymkode: e69a6...be3
_popcorn_ Skrevet 31. mars 2019 #14 Skrevet 31. mars 2019 Det varierer etter humør. I går tok jeg meg noen pils og så alle Taken-filmene, mens jeg lakket negler og slappet av. Andre lørdager rydder/vasker jeg litt, eller leser, ser serier/film, chatter med venner, spiller spill, eller bruker lang tid på å lage meg god mat.
Gjest O.G. Skrevet 31. mars 2019 #15 Skrevet 31. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Før i tiden handlet du inn mengder med Seidel øl og holdt show utover kvelden her? Anonymkode: e69a6...be3 Ok, du snakker om tarotkveldene jeg hadde en gang i måneden ja. Ja, det er det slutt på.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #16 Skrevet 31. mars 2019 I går bygget jeg om senga med en haug puter, tepper og all slags komfort, så drakk cider, spiste Helnøtt og så flere filmer. Syns det er bare stress å surre rundt ute. Anonymkode: 67ebd...070
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #17 Skrevet 31. mars 2019 Akkurat nå, O.G. skrev: Ok, du snakker om tarotkveldene jeg hadde en gang i måneden ja. Ja, det er det slutt på. Hvorfor tok dette slutt? Anonymkode: e69a6...be3
Gjest O.G. Skrevet 31. mars 2019 #18 Skrevet 31. mars 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor tok dette slutt? Anonymkode: e69a6...be3 Fordi det var for mange som ikke oppfylte kravene i hovedinnlegg som begynte å mase på meg både i trådene jeg laget og på PM.
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2019 #19 Skrevet 31. mars 2019 1 minutt siden, O.G. skrev: Fordi det var for mange som ikke oppfylte kravene i hovedinnlegg som begynte å mase på meg både i trådene jeg laget og på PM. Ah, sørgelig. Men Seidelen heves fortsatt? Anonymkode: e69a6...be3
Gjest O.G. Skrevet 31. mars 2019 #20 Skrevet 31. mars 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Ah, sørgelig. Men Seidelen heves fortsatt? Anonymkode: e69a6...be3 Jo da, men ikke så ofte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå