Gå til innhold

Hva ser du på tv en lørdagskveld

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dere som er hjemme om lørdagene, hva ser dere på tv? Trenger tips.

Anonymkode: 3de18...34e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det samme som ellers i uka: absolutt ingenting. 

Anonymkode: de965...e7f

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det samme som ellers i uka: absolutt ingenting. 

Anonymkode: de965...e7f

Hva gjør du istedet for da?

Anonymkode: 3de18...34e

AnonymBruker
Skrevet

Fatter ikke at folk ser TV fremdeles. Synes det var avleggs for 10 år siden og eier ikke kanaler eller TV. Bruk nettet. Da kan du se hva du vil, når du vil, på orginalspråket uten teksting, uten reklameavbrudd med et lydnivå som får det til å skramle i veggene, eller nyheter og været på en halvtime midt i filmen, osv. Gidder jeg ikke ass.

Anonymkode: 4da9d...892

Gjest månedrømmer
Skrevet

Men folkens svar på spørsmålet da. Tror ikke ts er så intresert i hva dere ikke gjør og trenger ikke kjefter på fordi noen faktisk ser tv. Jeg gjør faktis begge deler.    Hei Ts jeg har på NRK som regel  for ungene syntes all mot en var gøy å se på. Nå er det ferdig så vet ikke helt hva vi skal se på. Mulig vi tar å ser en film på Netflix  eller noe.  

AnonymBruker
Skrevet

Det er skuffende lite på TV på en lørdag. Ser på alle mot en (Og deltar via appen) Det hender jeg ser en film om det er noe verdt å se. 

Ender oftest opp med å se på Netflix, eller noe fra NRK appen. 

Anonymkode: 80c8f...898

AnonymBruker
Skrevet

Enten ser jeg på noe sport, eller så ser jeg på noe jeg har tatt opp tidligere i uka. 

Anonymkode: ebdcd...e3a

AnonymBruker
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fatter ikke at folk ser TV fremdeles. Synes det var avleggs for 10 år siden og eier ikke kanaler eller TV. Bruk nettet. Da kan du se hva du vil, når du vil, på orginalspråket uten teksting, uten reklameavbrudd med et lydnivå som får det til å skramle i veggene, eller nyheter og været på en halvtime midt i filmen, osv. Gidder jeg ikke ass.

Anonymkode: 4da9d...892

https://www.google.com/search?q=tv&client=safari&rls=en&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwjb9I6ZhqrhAhVyxaYKHVgPCDYQ_AUIDigB&biw=1280&bih=714

Man kan fint se på TV med nettbaserte løsninger. 

Anonymkode: 15754...bb8

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke TV, men ser gjerne på de som har noen gratis alternativer, som nrk, dplay. Finner som regel noe som hat gått på tv i løpet av uken. 

Filmer og utenlandske serier ser jeg på hvilken streamingtjeneste som tilbyr de. Det siste jeg hadde var prime

Ser satiriks, første date. Ser nytt på nytt hovedsaklig fordi det ikke er så mye annen norsk underholdning man kan se gratis...

Anonymkode: 87de9...402

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...