Gå til innhold

Drastisk økning i menn som ikke har sex

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For å få sex må man være tørr bak ørene og ha økonomien og livet på stell. Ikke unormalt at gutter runker til de er i slutten av 20 årene. Yngre jenter går etter eldre gutter med mere status og penger. I disse tider med internett er det mye lettere for yngre jenter å møte eldre gutter. Gutter når ikke sin gullalder før de er rundt 30 år.

Anonymkode: c23dd...882

AnonymBruker
Skrevet

Altså sorry, men dette her med å gå etter eldre menn begynner å bli litt steinaldersk. Alle venninnene min er sammen med yngre menn, inkl meg selv. 

Anonymkode: 74e3a...18f

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Gutter dere får vente med sex til dere nærmer dere 40 år...siden jentene i 20 årene er opptatt av å pule 40 åringer. Til stor forargelse for jevnaldrende.

Anonymkode: 16df5...59b

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Gutter dere får vente med sex til dere nærmer dere 40 år...siden jentene i 20 årene er opptatt av å pule 40 åringer. Til stor forargelse for jevnaldrende.

De får restene til slutt. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves.. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

De får restene til slutt. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves.. 

Æsj skal de få brukte "varer" ?  Ikke rart de reier til Thailand.

AnonymBruker
Skrevet

Ironi.

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Æsj skal de få brukte "varer" ?  Ikke rart de reier til Thailand.

Ja, for der er det duggfriske jomfruer de har sjanse på...😂 

Anonymkode: 4aa09...a8e

• Liker 4
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså sorry, men dette her med å gå etter eldre menn begynner å bli litt steinaldersk. Alle venninnene min er sammen med yngre menn, inkl meg selv. 

Sant så sant. Jeg har bare hatt yngre menn. enten de har vært kjærester eller elskere, siden jeg var i tyveårene.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
15 minutter siden, Rotemor skrev:

Sant så sant. Jeg har bare hatt yngre menn. enten de har vært kjærester eller elskere, siden jeg var i tyveårene.

Det tror jeg ingen ting på, og isåfall er du et svært sjeldent unntak. Ser menn med yngre damer over alt og for ikke å snakke om de som møtes i skjul..

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tror jeg ingen ting på, og isåfall er du et svært sjeldent unntak. Ser menn med yngre damer over alt og for ikke å snakke om de som møtes i skjul..

Svært sjeldent unntak er nok å ta litt hardt i. Jeg har også bare pult og datet yngre menn. Jeg er ikke den eneste i venneflokken.

• Liker 1
Skrevet

Sexroboter løser hele problemstillingen. 

Skrevet

Det handlet jo om unge generellt, men med større andel menn. Grunnen som er oppgitt er at de ikke kommer inn i stabile forhold pga arbeidsledighet og at noen da flytter hjem til foreldre. Altså handler dette om økonomi, og hvordan muligheten er for faste stabile forhold. 

Så hvorfor i all verden "Dakar menn, de får seg ikke noe"? Hva hadde den nedlatende kommentaren med innhold i lenken du delte å gjøre. Jez

• Liker 3
Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det blåser jeg i om du ikke tror på. Jeg er helt overbevist om at mitt verdensbilde er mer jordet enn ditt. Ref. Innlegget ditt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Rotemor skrev:

Det blåser jeg i om du ikke tror på. Jeg er helt overbevist om at mitt verdensbilde er mer jordet enn ditt. Ref. Innlegget ditt.

Jeg er helt uenig. Her må du nok se rundt deg hva som skjer i verden med ungdommen.😂

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja, for der er det duggfriske jomfruer de har sjanse på...😂 

Det er vel kanskje ikke alle norske kvinner som er så veldig duggfriske, heller

Anonymkode: cbecd...aac

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel kanskje ikke alle norske kvinner som er så veldig duggfriske, heller

Anonymkode: cbecd...aac

I innlegget jeg kommenterte var jo poenget at norske menn ikke ønsker å ta til takke med "brukte varer" og at de derfor heller drar til Thailand...

Jeg for min del ser ingen grunn til at noen skal holde seg "ubrukte" og "duggfriske" uansett hvor de kommer fra. Livet er til for å nytes.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...